Мобільний сервіс для звернень в ДніпроОДА: відтепер і для власників iPhone

Актуально

13 Липня 2016, 16:32

Мобільний сервіс для звернень в ДніпроОДА: відтепер і для власників iPhone

Допомогти зробити кращим свій дім, вулицю чи місто можуть всі мешканці Дніпропетровщини. Поділіться своїми зауваженнями та пропозиціями за допомогою "гарячої лінії" облдержадміністрації, сайту контакт-центру чи мобільного додатку E-contact. Останній доступний тепер і для користувачів операційної системи iOS.

"Без черг, обідів, вихідних та святкових днів. Мешканці області можуть повідомляти про проблему свого будинку, вулиці чи всього міста будь-коли. Разом з волонтерами "IT-руху Днiпро" ми розробили нову версію мобільного додатку E-contact. Він фіксує все, що ви хочете змінити, і направляє службам, які за це відповідають. Цілодобовий зв'язок із владою тепер у смартфоні", – повідомив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Мобільний додаток E-contact доступний для мешканців області з лютого. Ним могли користуватися власники смартфонів з "Android". Тепер фахівці Дніпропетровської ОДА разом із волонтерами організації "IT-рух Днiпро" розробили сервіс для користувачів "iOS".

"E-contact – новий інструмент для спілкування людей та влади. Розробка такого мобільного додатку – це цікавий та корисний досвід для наших фахівців. Над версією для iOs ми працювали близько п’яти місяців, та на цьому не зупинимось. У планах – нові функції додатку. Зокрема, майданчик обговорень для користувачів", -- сказав голова ГО "IT Рух Дніпро" Валентин Кожевніков.

Як працює додаток? Спочатку його треба завантажити у свій мобільний з iTunes або Google Play, зареєструватись. Потім, зафіксувавши свою проблему на фото, натиснути "відправити повідомлення". Контакт-центр переадресує звернення відповідальній особі. Всі заявки зберігаються в обліковому записі. Як їх виконують, можна перевірити онлайн. Всі звернення відображаються на інтерактивній карті мобільного додатку.

Мобільним додатком E-contact вже скористалися 286 мешканців області. Понад 40 заявників отримали відповідь одразу, проблеми близько 150 людей вже вирішено, решта – у процесі виконання.

Звернутися на "гарячу лінію" контакт-центру можна, як і раніше, за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 1,2 тисячі дзвінків від жителів Дніпропетровщини. 

Ви зараз переглядаєте новину "Мобільний сервіс для звернень в ДніпроОДА: відтепер і для власників iPhone". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...