Міністр інфраструктури оцінив щорічні втрати від корупції в компанії-перевізнику
" 15 млрд грн за 2014 рік – це швидкісна залізниця Одеса – Київ , 2,5 години – і ви на морі . 15 млрд грн за 2015 рік – Київ – Львів – Варшава , 15 млрд грн за 2016 рік – Київ – Харків , 15 млрд за 2017 рік – 25 швидкісних пасажирських поїздів " Тарпан " зі швидкістю 220 км / год . Причому це забрані кошти у корупціонерів . Це додатковий ресурс " , – розповів міністр .
Омелян підкреслив , що при всіх цих " мегапроектах " " Укрзалізниця " могла б планово оновлювати вантажний рухомий склад , успішно працювати зі світовими компаніями , а її співробітники отримували б пристойну зарплату .
Міністр також прокоментував затримання першого заступника начальника департаменту аудиту і контролю ПАТ " Укрзалізниця " Джакелі Вахтанга - чиновника "взяли" в момент отримання хабара в 70 тис. доларів, а всього сума неправомірної вигоди повинна була скласти 300 тис. доларів.
" Коли я особисто вимагав від Балчуна ( екс – глава " Укрзалізниці " Войцех Балчун – Ред . ) пояснень , де він взяв такого персонажа зі стійкою репутацією " краду – з – першого дня " , Войцех гордо відповідав , що це його особистий вибір , пан Вахтанг має прекрасне резюме і природжений антикорупціонер " , – зазначив Омелян .
Заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк раніше повідомив , що про необхідність звільнення " цієї одіозної особи " з ПАТ " Укрзалізниця " міністр інфраструктури заявляв неодноразово .