В Міноборони відкрили відомчий call-центр

20 Грудня 2014, 20:12

Громадяни зможуть отримати відповіді на ряд питань

<p style="text-align: justify;"><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Люди</span> <span class="hps">зможуть отримати</span> <span class="hps">важливу інформацію.</span> <span class="hps">Фото:</span> <span class="hps">AFP</span></span></p>
Люди зможуть отримати важливу інформацію. Фото: AFP

В Міністерстві оборони України відкрився відомчий call-центр. Про це під час брифінгу повідомив заступник голови інформаційно-аналітичного центру РНБО Володимир Польовий, передає кореспондент УНН.

"Вчора в Міноборони почав роботу відомчий call-центр. Тепер питання, що стосуються військовополонених, матеріально-технічного забезпечення, демобілізації з військової служби, надання відпусток за сімейними обставинами та за станом здоров'я, отримання військової пенсії на окупованій бойовиками території і на інші питання громадяни зможуть отримати професійні відповіді", – зазначив Польовий.

Ви зараз переглядаєте новину "В Міноборони відкрили відомчий call-центр". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування