"Бульдозер" ЗМІ: ким був Михайло Лесин

8 Листопада 2015, 19:17

У США помер екс-міністр друку РФ, який позбавив свою країну незалежного телебачення

<p style="text-align: justify;">Свою кар'єру Лесин почав при Єльцині і займався передвиборчою кампанією першого президента. Фото: ТАСС</p>
Свою кар'єру Лесин почав при Єльцині і займався передвиборчою кампанією першого президента. Фото: ТАСС

У номері люкс на дев'ятому поверсі готелю Dupont Circle Hotel, в центральному районі Вашингтона Дюпон Серкл, в четвер, на 58-му році життя помер екс-голова правління холдингу "Газпром-медіа", екс-міністр друку Росії (1999-2004 рр. ), і один з найвпливовіших російських менеджерів ЗМІ Михайло Лесин. За повідомленнями сім'ї Лесина, причиною смерті став серцевий напад. За даними телеканалу ABC, у п'ятницю було проведено розтин тіла, результати якого будуть оприлюднені наступного тижня. Незважаючи на те, що даних про можливу насильницької смерті колишнього російського чиновника поки немає представник поліції Вашингтона Шон Хікман заявив, що правоохоронні органи розслідують смерть постояльця Dupont Circle Hotel.

Медійний "важковаговик" Росії, або, як його ще називають, "бульдозер" медіаринку РФ мав чимало ворогів серед російських олігархів, оскільки свою роботу при президенті Володимирі Путіні почав з "віджаття" незалежних ЗМІ у їхніх господарів та будівництва медіапростору без відмінної від офіційної думки. Як пише агентство "Медуза", за відбиранням телекомпанії НТВ у Володимира Гусинського в обмін на закриття кримінальних справ стояв саме Лесин. У 2002-му при міністрі Лесині телеканал ТВ-6 був закритий за рішенням арбітражного суду, в через рік телеканал ТВС був закритий простим поворотом рубильника в ніч на 22 червня 2003 року. На початку 2004-го під контролем держави опинився міський телеканал "Петербург": перед цим Лесин кілька разів відвідав північну столицю. У середині 2000-х, будучи вже радником президента Володимира Путіна, Лесин зайнявся схваленим Кремлем проектом по створенню на базі РІА "Новости" телеканалу Russia Today.

Ставши главою правління холдингу "Газпром-медіа", в 2013 році Лесин активно взявся за радіостанцію "Ехо Москви", де справа доходила навіть до звільнення головного редактора Олексія Венедиктова. "Ліберальна група, по-моєму, дуже часто переходить межі допустимого. Якщо ви ліберали і вам не подобається, як хтось поводиться, навіщо ви самі так робите? Навіщо ви виставляєте визначення, єхидствувати, хихикаєте?", – заявив тоді Лесин в інтерв'ю журналу Forbes.

У січні Лесин покинув "Газпром-медіа". Офіційно відставка пояснювалася сімейними обставинами. Але в ЗМІ звучала версія, що Лесин покинув пост через конфлікт з керівництвом федеральних каналів.

Ви зараз переглядаєте новину ""Бульдозер" ЗМІ: ким був Михайло Лесин". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Ірина Ковальчук

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування