Інтерв'ю з експертом з соціального маркетингу Брайаном Картером: Потрібно інвестувати в креативність і копірайтинг

2 Грудня 2015, 07:38

Автор бестселерів і консультант Microsoft радить шукати "больові точки" замовника

<p style="text-align: justify;">Брайан Картер. Фото: facebook.com/brian.carter.man</p>
Брайан Картер. Фото: facebook.com/brian.carter.man

Брайан Картер – експерт в соціальному маркетингу для бізнесу з 18-річним досвідом і засновник агентства The Carter Group, яке допомагає компаніям нарощувати прибуток за допомогою соціального і діджитал-маркетингу. Написав кілька бестселерів, серед яких "The Like Economy", "LinkedIn for Business", "Facebook Marketing" і "The Cowbell Principle". Консультант NBC, Microsoft і Universal Studios розповів Сегодня.ua як працювати з контентом і сформувати чітку стратегію компанії.

- З вашої точки зору, соціальні мережі в майбутньому залишаться сполучною ланкою між користувачем або сайтом компанії? Або технології змінять все так, що соцмережі будуть основним місцем, де роблять бізнес?

Важко сказати однозначно. Facebook претендує на роль сполучної ланки між брендом і споживачем.

Моя стратегічна рекомендація – краще отримувати електронні адреси потенційних споживачів, ніж мати фанів сторінки на Facebook. Краще відправляти трафік безпосередньо до вас на сайт, ніж залишати його на сторінці в соціальній мережі. Проблем з фанами кілька: учасники сторінки або групи не побачать всі ваші пости в силу особливостей алгоритму видачі новинної стрічки. Щоб ваш пост помітили – його потрібно рекламувати – і навіть тоді немає впевненості, що відвідувачі прочитають ваше повідомлення.

Якщо ви вже використовуєте рекламу для залучення аудиторії на вашу сторінку, вам по суті потрібно платити двічі – рекламувати кожен важливий для вас пост. Ще один нюанс – фанів з Facebook неможливо перевести за допомогою контенту на ваш сайт, для цього знову потрібно буде показувати рекламу. Реклама відправить користувача на сайт, і тільки потім ви зможете збирати контакти аудиторії (найчастіше це електронні адреси або телефони).

Запускаючи рекламу в Facebook, я рекомендую відразу відводити аудиторію на ваш сайт. Використовуючи піксель Facebook (інструмент для оцінки, оптимізації та створення аудиторій – авт.) Ви зможете зробити вибірку по цільовій аудиторії і показувати тільки потрібну рекламу, просити відвідувачів залишати адреси електронної пошти або ж здійснювати покупки. На сайті не забудьте розмістити кнопки "Подобається" або "Поділиться" в соцмережах. Так ви все одно наростите аудиторію соцмереж, але будете мати більше свободи в інструментах спілкування з потенційним замовником. Більшість дій, які ви чекаєте від аудиторії – купівля, відправлення заявки або контактних даних відбувається на вашому сайті, а не на сторінку в соціальних мережах.

 - Які типи ЗМІ будуть давати максимальне охоплення і як будуть розвиватися онлайн медіа через 5 років?

Людство жахливе в прогнозах. Футуристи заробляють величезні гроші, створюючи безглузді передбачення, які найчастіше помилкові. Час від часу з'являються такі компанії як Google, Facebook, Tesla або Amazon, які повністю змінюють ринок і його правила гри. Але їх появу неможливо передбачити. Люди, що створюють такі компанії, – неперевершені підприємці з особливим світоглядом. Тому буде не дуже правильно, якщо я почну пророкувати, що буде через 5 років. У 2009 році, я не зміг би вам сказати, наскільки важливим стане Facebook. У 2002 році ми не могли подумати, що Google буде домінувати у світовому онлайн пошуку. Ключ до успіху – бути в сьогоденні. Аналізуючи ситуацію, використовувати найбільш ефективні з доступних медіа каналів та інструментів.

11816967_10153582163983383_5265946674181234113_n

Фото: facebook.com/brian.carter.man

Як компанії насправді приходять до успіху? Що вони для цього роблять? Все просто. Вони намагаються бути "на передовій" технологій, але не гнатися за модними новинками, що не довели свою ефективність. Ми відволікаємося на безліч речей – новини, які нас лякають або розважають, нові яскраві інструменти, неперевірені можливості. Але бізнесу, якщо він хоче бути прибутковим, потрібно дуже чітко фокусуватися на сьогоднішньому дні. Інструменти, які відмінно працюють сьогодні – e-mail маркетинг, генерація лідів (лід – контакт потенційного клієнта – авт.), автоматизація маркетингу, CRM (прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками – авт.), контент- маркетинг, вебінари, створення блогів, контекстна реклама та реклама в Facebook. Інші інструменти, менш ефективні, але про них варто пам'ятати, – реклама в LinkedIn (соціальна мережа професійних контактів – авт.), реклама в Twitter і маркетинг агентів впливу.

- Назвіть нові тренди в цифровому маркетингу. Що треба враховувати зараз, плануючи майбутній період?

Найбільший тренд – контент-маркетинг. Ваш маркетинг повинен включати в себе сильну контентну частину, яка приверне увагу аудиторії і допоможе продати або прийняти фінальне рішення про покупку до того, як користувач дійде до кошика на сайті або до спілкування з менеджером з продажу. Це означає, що вам просто необхідно вести блог компанії, проводити вебінари, створювати електронні книги, відеоогляди і приклади успішних кейсів ваших замовників або клієнтів. Вони повинні не просто привернути увагу аудиторії і розважити її пізнавальним контентом. Їх завдання – скоротити ланцюжок ухвалення рішення про покупку на вашу користь і переконати потенційного покупця купити саме у вас.

Компанії потрібно створити контент, який розвінчує міфи, намацує больові точки замовника, знає про успіхи споживача, про його помилки, нічних кошмарах і складних ситуаціях в яких він може виявитися. І найголовніше на основі масиву очікувань і проблем замовників дати слушні поради, як уникнути помилок, показати, що рішення і досвід, про які мріє замовник, він отримає після придбання продукту. Але важливо показувати, як продукт допоможе покупцеві спираючись на чітко вимірювані кількісні результати. Як бачите, завдання не з простих, вона передбачає не тільки знання і розуміння бізнесу, але і чудову письменницьку майстерність. А тому сьогодні потрібно інвестувати в креативність та копірайтинг.

Для початку систематизуйте ту інформацію, яку ви знаєте про вашому замовнику, що він купує і який його досвід використання вашого продукту. Найпростіше – поговорити з менеджерами з продажів, саме вони найближче до кінцевих покупців і знають всі їхні потреби. Потім задійте маркетологів і аналітиків. Далі отриману інформацію впишіть у ваш план контент-маркетингу. Без цих знань ви не зможете на належному рівні конкурувати з іншими гравцями на ринку, які вже створюють сильний контент.

Контент маркетинг зміцнить вас як експерта, додасть авторитету в очах споживачів. Ви не тільки потрапите в перелік компаній, серед яких покупець робить вибір, але, викликавши потрібні емоції, станете тією єдиною компанією, у якої куплять. Правильна контент стратегія допоможе вам виділитися на ринку і відмежуватися від конкурентів.

10522765_10152594635008383_1100742608881183825_n

Фото: facebook.com/brian.carter.man

- Які сайти ви порекомендуєте читати молодим маркетологам, які починають освоювати фах і якими якостями повинен володіти сучасний професіонал?

Почніть з вивчення книг. Я б порекомендував "Оптимізуйте: Як планувати, впроваджувати та оптимізувати стратегію соціальних медіа для зростання аудиторії і збільшення кількості клієнтів?" Лі Оддена (Lee Odden), книги з контентної реклами "AdWords" Бреда Гедеса, Пері Маршалла і Ендрю Гудмена (Brad Geddes, Perry Marshall, Andrew Goodman), "Реклама в Facebook" Марті Вейнтрауб (Marty Weintraub), книга по контент-маркетингу Джо Пуліцці (Joe Pulizzi). Також порекомендував би свою книгу "Like економіка і принцип дзвіночка на шиї крови" ("The Like Economy and The Cowbell Principle"). Слідкуйте за блогами на Briancartergroup.com, Social Media Examiner, Convince & Convert, Content Marketing Institute and MarketingProfs. Але будьте обережні з блогами – автори часто у фарбах описують новомодні інструменти та пропонують нескінченні списки порад, на втілення яких піде ціла вічність, але при цьому вони не підтверджені реальними кейсами. У першу чергу дивіться на приклади з практики компаній, оцінюйте ефективність інструментів, а вже потім вирішуйте, чи підходить він вам.

Щоб краще розуміти свого споживача, сучасному маркетологу необхідно вивчати психологію, інструменти директ-маркетингу для того, щоб розуміти, як отримувати конкретний результат у вигляді лидов потенційних покупців. Йому важливо знати основи копірайтингу, щоб уміти писати працюючі пости для блогу, соціальних мереж і рекламних повідомлень. Для розуміння, який контент працює і чи досягає він потрібної аудиторії, маркетолог повинен розбиратися в аналітиці, йому необхідно знати, які дані потрібно збирати і як їх аналізувати.

- Яку пораду ви дасте бізнесу при формуванні маркетингової стратегії і як вибрати "свого маркетолога"? Яка його роль в сучасній компанії, він "сервіс", "аудитор", "ворог" або "помічник"?

Почніть з повного аудиту вашої маркетингової діяльності і створіть маркетинг план. Я б рекомендував залучити стороннього експерта з великим досвідом у вашій галузі – він зможе бачити бізнес з боку і більш критично його оцінювати. Маркетологу потрібно завжди орієнтуватися на результат, бути креативними і абсолютно все аналізувати. Для того, щоб функція маркетингу повноцінно працювала в компанії, маркетологам необхідно тісно співпрацювати з тім-менеджментом і продажами. Завдання маркетингу – побудувати бренд і зробити так, щоб з широкої аудиторії, яка знає про продукти компанії, створити постійних покупців.

Ви зараз переглядаєте новину "Інтерв'ю з експертом з соціального маркетингу Брайаном Картером: Потрібно інвестувати в креативність і копірайтинг". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування