Три чверті покупців в російських магазинах вибирають покупки, виходячи в першу чергу з ціни. Це випливає з дослідження Sberbank CIB.
Згідно з дослідженням, ще майже половина росіян приходить в магазини тільки за товарами, на які є знижки.
Незважаючи на відновилося падіння курсу рубля, росіяни не почали скуповувати продукти і непродовольчі товари "про запас", відзначають аналітики Sberbank CIB. На відміну від грудня минулого року росіяни не намагаються врятувати рублеві заощадження від девальвації в магазинах: вони скорочують витрати навіть у період передноворічних розпродажів.
Проведене Sberbank CIB дослідження "Споживчий індекс Іванова" показало, що частка росіян, які перейшли на дешевші товари, досягла рекордних 70%, стверджують автори. Для небувало високого числа покупців головним критерієм при виборі товарів стала низька ціна.
"Чутливість до рівня цін досягла абсолютного максимуму в 75%, і покупці прагнуть вибирати більш вигідну пропозицію. Якщо в 2014 році в цих цілях вони відвідували магазини 2,3 торгових мереж, то в цьому році число мереж збільшилася до 2,6", – наголошується в звіті.
Аналітики особливо відзначили, що покупці стали частіше заходити в магазини великих торгових мереж ("Ашан", "Лента", "Магніт" і так далі) в пошуках товарів, що продаються в рамках рекламних акцій. Майже половина клієнтів (44%) зараз приходить в магазини виключно за такими товарами.
Нагадаємо, раніше російський мільярдер Усманов передрік, що наступний рік для Росії буде ще більш складним.
Читайте також:
- Росіянин заради квартири спалив мерію разом з людьми
- У Сибіру палають лакофарбові склади
- "Проти Діда Мороза не можна ввести санкції": похмуре привітання Пєскова "підірвало" інтернет (Оновлено)
- У Росії помер генерал, який керував операцією з анексії Криму – ЗМІ
- Російський мільярдер прогнозує, що в 2016 році ситуація в РФ буде ще гірше
- Стало відомо, скільки заробляють росіяни
- У Росії мати намагалася отруїти маленького сина щурячою отрутою
- Пєсков заявив, що в очі не бачив подарунка Путіна