Катастрофа Ту-154: всі версії

25 Грудня 2016, 13:34

Офіційно кажуть про технічну несправність або помилку пілотування, але експерти здивовані тим, як швидко була відкинута версія теракту на борту Ту-154

<p style="text-align: justify;">Ту-154. Фото: TakePlane</p>
Ту-154. Фото: TakePlane

Літак Ту-154 Міноборони Росії, який прямував з Сочі в Латакію (Сирія), зник з екранів радарів рано вранці в неділю. Пізніше з'ясувалося, що літак впав в Чорному морі. Ту-154 Міноборони РФ впав в 5 км від берега - ближче до Анапі. У числі загиблих журналісти, військовослужбовці та музиканти знаменитого ансамблю імені Александрова. Сайт Сегодня.ua зібрав всі версії, які зараз обговорюють рятувальники і російські журналісти.

Версія Міноборони РФ

На думку голови комітету Ради Федерації з оборони та безпеки Віктора Озерова, причиною катастрофи Ту-154 може бути технічна несправність або помилка пілотування. При цьому, за його словами, теракт виключений.

"Версію теракту я виключаю повністю. Літак Міноборони, повітряний простір РФ, тут не може бути такої версії", - наводить слова Озерова агентство РИА Новости

Читайте також: Катастрофа літака Ту-154 Міноборони Росії: всі подробиці

Інші версії

Кандидат технічних наук Вадим Лукашевич в коментарі "Новій газеті" заявив, що небезпечно відкидати версію теракту.

"Це дуже серйозно. Коли підірвали Airbus над Сінаєм, весь світ знав, що це теракт. Всі розвідки повідомили, одні ми два тижні дурня валяли. Просто якщо це теракт, потрібно розуміти, що це відповідь нам за Алеппо", – зазначив він.

Андрій Краснопьоров, майор ВПС РФ в коментарі "Новой газете" також не виключив версію теракту: "Я порівнюю цю катастрофу з Шарм-еш-Шейхом. Та ж історія: літак зникає з радарів, потім з'ясовується, що, виявляється, у нього відірвався хвіст, і через величезну кількість часу нам повідомляють про теракт".

"Розумієте, льотчику натиснути кнопку сигналу лиха – це частка секунди. При будь-якій несправності, при чому завгодно, перший обов'язок пілота – натиснути на кнопку, повідомити на землю. Але тут порожньо, обрив зв'язку. Далі, розліт осколків літака – на 15 км. це означає, що він розвалився в повітрі. Літак міцний, навіть потрапляючи в воду, у нього може відвалитися крило, але він не розвалиться на частини. Людей просто так не може розкидати на декілька кілометрів (паспорт кореспондента знайшли в декількох кілометрах від шасі)", – висловив свою думку майора ВПС РФ.

А Лукашевич також прокоментував перші офіційні заяви про версії катастрофи Ту-154. "Найбільш ймовірними називають помилку пілотування і технічну несправність. Але справа в тому, що за 7 хвилин польоту літак встигає набрати пристойну висоту. Для тієї висоти уламки, знайдені в абсолютно різних місцях – це занадто. Це говорить про те, що він почав руйнуватися в повітрі. Ніяка технічна несправність не в змозі привести до руйнування літака в повітрі. Літак – це досить надійна штука. Якщо руйнування почало відбуватися в небі, значить, уже там сталося щось неординарне", – пояснив він.

Ще Лукашевича насторожує те, що у літака відвалилося шасі. "Шасі у літака могло бути відірване, якщо він йшов на посадку, якщо пілоти не встигли його прибрати. Але, розумієте, сім хвилин – це багато, льотчики не могли шасі не прибрати. Якщо шасі було не прибрано, вони б про це повідомили" , – пояснив експерт.

Джерело Інтерфаксу заявило, що серед версій авіакатастрофи Ту-154 – попадання птаха в двигун. Співрозмовник агентства зазначив, що недалеко від аеропорту Сочі знаходиться станція перелітних птахів і орнітопарк.

"Тоді повинні вирубати два або три двигуни відразу. Але на висоті два-три кілометри у них маса часу прийняти рішення. Яскравий приклад – "диво на Гудзоні". Літак майже відразу після зльоту потрапив в зграю птахів, у пілотів було кілька хвилин на прийняття рішення, що робити далі. Необхідно усвідомлювати таку річ: раптовий обрив зв'язку – це безперервна дія на весь літак, ось і все", – вважає Лукашевич.

Джерело "Фонтанки" в Міноборони повідомило, що катастрофа літака могло статися через помилку при його завантаженні. На борт Ту-154, говорить співрозмовник видання, могли помістити занадто багато вантажу, а також наземний персонал міг помилитися з розміщенням вантажу всередині багажного відсіку.

Варто зазначити, що інформація про пасажирів на борту Ту-154 уточнюється. Міноборони РФ вдень 25 грудня заявило, що загинули 92 людини, а не 93, як відомство повідомляло раніше.

Співрозмовник Інтерфаксу розповів, що на неділю планували два рейси в Сирію. На борту першого повинні були знаходитися журналісти і музиканти, на борту другого – медикаменти та подарунки. При цьому джерело не розповіло, чи вилетів другий літак.

Всім цивільним, які перебували на борту Ту-154, виплатять по 2 млн рублів в рамках Повітряного кодексу, сказав глава Всеросійського союзу страховиків Ігор Юргенс. Крім 2 млн ще по 1 млн рублів з коштів Фонду соціального страхування.

Прем'єр-міністр РФ Дмитро Медведєв висловив співчуття рідним і близьким загиблих в авіакатастрофі Ту-154. Понеділок, 26 грудня, оголошено загальнонаціональним днем жалоби. Про це журналістам заявив президент Росії Володимир Путін.

Всі новини по темі Крушение Ту-154.

Ви зараз переглядаєте новину "Катастрофа Ту-154: всі версії". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування