Газета Le Monde розповіла про успіхи, яких добилася редакція сатиричного тижневика Charlie Hebdo після трагедії 7 січня – коли, нагадаємо, терористи розстріляли в будівлі 12 журналістів і поліцейського.
За місяць, що минув з моменту теракту, число передплатників газети збільшилося в 20 разів – до 200 тисяч осіб, проти 10 тисяч, які були раніше. При вартості підписки у 70 євро, така кількість гарантованих читачів принесе близько 14 млн євро, а сумарний дохід видання у цьому році може скласти близько 30 млн євро. Адже на кінець 2014 року проданий тираж видання не перевищував 28 тисяч примірників, а у редакції не завжди були гроші на виплату гонорарів.
Крім того, тижневик отримав довгострокове фінансування від міністерства культури на суму 1 млн євро і ще 250 тисяч від Google.
Ці всі суми не враховують кілька мільйонів євро, які заробила редакція в результаті тривалого продажу останнього номера Charlie Hebdo з пророком Мухаммедом, який плаче, на обкладинці. На сьогодні вийшло вже 7,3 млн примірників з пророком.