Вчені знайшли мозок, віком 520 мільйонів років

20 Липня 2014, 06:15

<div style="zoom: 1;" dir="ltr"> <span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span class="hps">Вчені виявили</span> <span class="hps">найдавніший</span> <span class="hps">мозок.</span> <span class="hps">Фото:</span> <span class="hps">econet.ua
 Вчені виявили найдавніший мозок. Фото: econet.ua

Біля міста Kunming, в Китаї, вчені виявили нейронні структури в скам'янілих останках найстарішого хижака нашої планети. Про це повідомляє інтернет-портал econet.ua.

Експерти визначили, що мозок і скам'янілості належать Lyrarapax, що жив на Землі в кембрійський період, приблизно 520 мільйонів років тому. Добре збережені останки говорять про примітивну структуру мозку, але дозволять вченим вирішити давню суперечку щодо цих давно вимерлих істот. Завдяки останкам, вчені з'ясували, що древня тварина є далеким родичем, сучасним оксамитовим черв'якам.

Вперше вони виявлені у викопному стані в кінці 19 століття, але не могли бути визначені до початку 1980-х років. Досі вчені сперечаються, де вони знаходяться на дереві життя. Професор Микола Strausfeld, з Університету Арізони: "Наше відкриття допомагає прояснити цю дискусію. Виявляється, хижак кембрію мав мозок, який був набагато менш складним, ніж у деяких з його можливих жертв, і це виглядає дивно схоже на сучасні групи скромних червоподібних". Виявлений вид назвали Lyrarapax unguispinus.

Ви зараз переглядаєте новину "Вчені знайшли мозок, віком 520 мільйонів років". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"