У метеориті, що впав на Росію, знайшли дивний кристал

9 Грудня 2016, 12:44

Речовина має форму двадцятигранника, кожна з граней якого є рівносторонній трикутник

<p style="text-align: justify;">У <span>метеориті, що </span>впав на Росію, знайшли дивний кристал. Фото: з відкритих джерел</p>
У метеориті, що впав на Росію, знайшли дивний кристал. Фото: з відкритих джерел

Фізики виявили рідкісний кристал в шматку знайденого на Чукотці в 2011 році метеорита. Це лише втретє в історії, коли вчені виявили в природі цей дивний кристал з незвичайною симетрією, передає "Корреспондент" з посиланням на Science Alert.

Знайдений квазікристал має симетрію ікосаедра – правильного опуклого двадцятигранника, кожна з граней якого є рівностороннім трикутником. Він був знайдений командою на чолі з геологом Лука Бінді з Флорентійського університету в Італії.

Автори вважають, що він сформувався під дією високих тисків і температур в 1,2 тисячі градусів Цельсія в результаті зіткнення небесних тіл в космосі.

"Ми вже знайшли три різних типи квазікристалів в тому ж метеориті, і цей має хімічний склад, який ніколи не був помічений на квазікристалах", – заявив представник команди дослідників, Пол Стейнхардт з Прінстонського університету.

Нагадаємо, що цього тижня жителі російського міста Саяногорська також побачили падіння метеорита.

Ви зараз переглядаєте новину "У метеориті, що впав на Росію, знайшли дивний кристал". Інші Світові новини дивіться в блоці "Останні новини"