"Нам зіпсували недешеву відпустку": на відомого туроператора збираються подати до суду і звинувачують в шахрайстві

11 Вересня 2018, 17:59

Замість сплаченого чотиризіркового готелю українських туристів у Туреччині поселили до готелю з тарганами, брудною білизною і іржавою сантехнікою

Замість відпочинку – катування. Лариса Чепурна разом з Іриною Нікіфоровою купили путівки до Бодрума (Туреччина) через Join Up! Вибирали готель по фото – чотири зірки, ближче до моря і з багатою рослинністю. Але замість нього жінок і ще 30 українських туристів поселили в невеликому готелі на скелі, з якої потрібно буквально спускатися до моря фунікулером і крутими сходами. Замість пляжу – бетонні плити. Уже три дні туристи вимагають від туроператора поселити їх до оплаченого готелю.

Все почалося в п'ятницю, 7 вересня, – день вильоту. Спочатку рейс перенесли з аеропорту "Київ" до "Борисполя", а потім відкладали час відправлення.

"Ми повинні були полетіти вранці в п'ятницю, а вилетіли о 21:00 суботи. Весь цей час ми сиділи в аеропорту. При цьому виїхати можливості не було, так рейс переносили разів десять і на кілька годин. Але найстрашніше нас чекало попереду", – розповідає Лариса Чепурна.

До Бодрума туристи прилетіли пізно вночі. Але замість заброньованого і сплаченого готелю їх повезли до абсолютно іншого. Туристи вже двічі викликали поліцію і зверталися до туроператора з вимогою поселити до готелю, за який заплатили.

"Ми забронювали готель прямо біля моря і з гарною зеленою територією. Це були наші ключові критерії. А поселили нас до готелю, який розташований на горі. Щоб дістатися до моря, треба спочатку їхати на ліфті, потім спускатися на фунікулері, а потім ще йти крутими сходами, намагаючись не вбитися, оскільки перил немає. Навколо готелю зовсім немає зелені – це просто плац на горі. Вибираючи готель, ми дивилися, щоб був гарний пляж, а тут просто бетонна плита. Все жахливе, сантехніка іржава, годують огидно. Нас тут понад 30 ошуканих туристів, ми намагалися щось вирішити, двічі викликали поліцію, але нас ніхто не слухає, гід туроператора просто сказав, що це не його проблеми. А найнеприємніше, що нам ще й намагаються довести, що цей готель краще нашого. Нам просто зіпсували довгоочікувану і недешеву відпустку!" – розповідає туристка Лариса Чепурна.

Зміну готелю "представник туроператора пояснив турботою про нас. Нібито як компенсацію Join up підвищив нам категорію готелю, при цьому абсолютно безкоштовно. Сил сперечатися і щось доводити не було абсолютно, і ми поїхали до цього готелю. Обіцяна "п'ятірка" виявилася абсолютним кошмаром: іржава сантехніка, брудна постільна білизна та рушники, таргани, гори сміття на території, бетонна плита замість пляжу і іржаві поручні при спуску. Дістатися до пляжу з ресепшна можна з трьома пересадками – два ліфти плюс фунікулер, і ще кілька сходових прольотів вгору сходами без перил і будь-яких поручнів", – написала в Facebook Ірина Нікіфорова

Постраждалі збираються судитися з фірмою. Туристи вважають поселення до зовсім іншого готелю шахрайством.

Сайт "Сегодня" звернувся за коментарем до Join UP! На наше запитання з приводу постраждалих туристів в компанії відповіли так:

У зв'язку з технічною несправністю борту АК Браво рейс BAY2081 Київ-Бодрум був затриманий. Спочатку його перенесли на кілька годин, про що в процесі поінформувала авіакомпанія. Надалі авіакомпанія переносила час вильоту ще кілька разів. Літак здійснив переліт 08/09/2018 о 20:38 з аеропорту "Бориспіль".

Згідно з міжнародним повітряним кодексом відповідальність за обслуговування пасажирів в подібних ситуаціях лежить на авіакомпанії, надання харчування і проживання в аеропорту – також зона відповідальності перевізника.

Авіакомпанія поінформувала нас, що до аеропорту Бориспіль спрямований представник, який надасть пасажирам (туристам туроператора Join UP!) всю необхідну інформацію про розміщення в готелі та харчування.

Зі свого боку ми сприяли в розміщенні і здійснювали пошук вільних номерів в Києві для розміщення. Насамперед до готелів були спрямовані туристи з дітьми і люди більш старшого віку. За інформацією від авіакомпанії, туристам, яких не вдалося розмістити в готелях на час очікування, кілька разів було надано гаряче і холодне харчування в період затримки. Ситуація c пошуком необхідної кількості місць в готелях для проживання ускладнювалася святкуванням Рош Ха-Шана, в даний період традиційно багато готелів Києва переповнені через прибуття паломників і туристів.

Гаряча лінія туроператора приймала дзвінки цілодобово. У понеділок, 10.09, всім туристам, які потрапили в цю ситуацію, була розрахована компенсація за неповністю спожиту послугу – проживання в готелі.

Щодо ситуації з готелем.

У разі неможливості поселити туристів до готелю, заброньованого раніше, ми надаємо туристам альтернативний готель того ж рівня або рівнем вище, тому туристи були розміщені в готелі Bodrum Bay Resort 5*. У туристичній базі готель Bodrum Bay Resort 5* має вищу "зірковість" і продається за ціною вище, ніж Golden Age 4*. На жаль, готель Bodrum Bay Resort 5* не проінформував нас про реальну ситуацію в готелі. Нам дуже неприємно, що склалася така ситуація і наші туристи отримали не ті враження і відпочинок, на який розраховували. Отримавши звернення від туристів, ми продовжуємо пошуки альтернативного розміщення в інших готелях, де є вільні номери, і завтра до туристів буде направлений гід. Додатково ми повідомимо про ситуацію з розміщенням.

По завершенні сезону Join UP! проводить ретельний аналіз, з огляду на всі ситуації овербукінга в готелях та відгуки туристів, щоб прийняти рішення про співпрацю з готелями в майбутньому і працювати з надійними партнерами.

Раніше українці не могли вилетіти з Тунісу через борги туроператора OASIS перед авіакомпанією Bravo Airways. Фірма два роки не виконувала свої фінансові зобов'язання.