У Києві відбулося важливий захід в світі моди – перша конференція Fashion and Business, яку організував і провів провідний журнал у світі моди Vogue Ukraine.
Розповісти про тренди, про те, як зробити бренд впізнаваним, підвищити продажі і як створити успішну команду в fashion-індустрії запросили експертів з Великобританії.
Сайт Сегодня.ua зібрав ТОП кращих тез від іменитих спікерів.
Фото: instagram.com/tonyglenville
Тоні Гленвілл – консультант і креативний директор London College of Fashion, University of the Arts London, fashion-редактор журналу Luxure:
1. Тренд в fashion в якомусь сенсі пішов – зжив себе. При цьому є вічні тренди, які навколо нас – зелений (трава), синій (вода), все, що натуральне і потрапляє під категорію еко.
2. Похід по магазинах і покупки для будинку стають стилем життя.
3. Одяг не потрібно нав'язувати покупцям, його необхідно пропонувати, а клієнта залучати до процесу покупки.
4. Бренди, такі як Zara, Topshop, дають миттєвий тренд. Зараз фраза "бути в моді" зжила себе, тому що клієнти хочуть чогось особливого, а не такого як у всіх.
Фото: instagram.com/tonyglenville
Алекс Макінтош – керівний директор бренду чоловічого одягу Christopher Raeburn, був керівником багатьох нових fashion-марок:
1. Клієнт – це партнер, а не споживач.
2. Колаборації – хороший спосіб потрапити на ринок і заявити про себе. Це може бути співпраця з діджеями, акторами і між самими дизайнерами.
3. Коли створюєте бренд, потрібно мати ідею і відстоювати її.
4. Вкладення – необхідно вкладати в навчання персоналу – це ваше обличчя.
5. Фішка – бренду необхідно обзавестися своєю фішкою, історією і розповідати її клієнтам. Наприклад, це може бути ярлик на одязі, де ви зможете розповісти свою історію.
6. Творчий процес йде завжди швидше, ніж продажі.
Фото: instagram.com/vogue_ukraine
Клер Баклі – креативний консультант, керівник курсу Fashion Styling and Production в London College of Fashion. Як позаштатний стиліст працювала в сфері музики, кіно, моди і реклами.
1. Звертайте увагу на екологію і естетику бренду – зараз це важливий момент в світі моди.
2. Щоб візуалізувати свій бренд і піднести свій меседж, використовуйте фото і відео.
3. Між стилістом і дизайнером має бути довіра. Адже стиліст в якійсь мірі виступає консультантом, він подає матеріал клієнтам.
Фото: instagram.com/emilyhuggard
Емілі Хаггард – експерт зі стратегічного маркетингу та комунікацій в області моди. Викладач курсу Fashion Public Relations and Communication в London College of Fashion. Вона також розробляла бренд-стратегії, креативні і digital-кампанії в luxury-сегментах чоловічого одягу та аксесуарів.
1. Щоб добре продавати свій бренд, він повинен мати історію, яку і будуть купувати ваші клієнти. А підтримувати її допоможе візуальний контент в соцмережах і піар-матеріалах.
2. Частіше говоріть про своє натхнення, коренях і унікальною середовищі, яка сформувала саме вас як дизайнера.
3. Використовуйте соцмережі наповну – зараз це дуже важливий пласт комунікації з клієнтами і просування бренду.
4. Мабуть, найефективнішим способом спілкування з клієнтами наявними і майбутніми для модних брендів сьогодні є Instagram. Але не варто забувати також про різноманітні інтернет-додатки і платформи на зразок Snapchat або Buzzfeed.
5. Будьте там, де знаходиться ваш покупець і у вас все вийде.
Читайте також:
- Будь в тренді: знаменитості вибирають чокер
- Знай наших: перукар з Рівного стала чемпіоном світу з модельних зачісок
- Маша Єфросиніна стала дизайнером стильних беретів
- ТОП-12 цитат Айріс Апфель: Краще б жінки додали собі розуму, а не ботокса
- Будь в тренді: знаменитості обирають темну помаду для губ
- Будь в тренді: модниці вибирають ліфчики з металу
- Будь в тренді: модний манікюр весни 2016 року
- Будь в тренді: модниці масово носять сорочки задом наперед