Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Сценарист Бекір Мамедієв: "Написали фільм з українською душею"

Сценарист розповів про те, як народилася ідея написати фільм про інтернет-залежну молоду людину, яка через інфоголізм не помічає нічого навколо, навіть вагітність своєї дружини

Українське кіновиробництво, перебуваючи на етапі свого становлення, народжує нові форми. Фільмів, створених в Україні і українцями, поки що мало, але головне, що цей процес запущено. Сайт Сегодня.ua поспілкувався зі сценаристом української молодіжної комедії "Інфоголік", яка виходить в прокат вже 2 березня. Бекір Мамедієв (студія "Мамахохотала") розповів про те, як народилася ідея написати фільм про інтернет-залежну молоду людину, яка через інфоголізм не помічає нічого навколо, навіть вагітність своєї дружини, і чого чекати глядачеві.

- Як народилася ідея фільму "Інфоголік"?

Реклама

- Примусово (сміється). Робота почалася з ініціативи директора телеканалу НЛО TV Івана Букрєєва. Він сказав, що нам пора виходити на новий рівень і створити щось таке, чого ми ще не робили. Під всі ці "параметри" ідеально підходило створення прокатного фільму. Мрія кожного сценариста – написати повнометражний фільм. Ми погодилися. Кілька авторських груп студії "Мамахохотала", в одній з яких був я, придумували ідеї для фільму. Було поставлено завдання: знімати щось актуальне, молодіжне, знайоме молодій аудиторії. Після декількох зборів ми вирішили, що потрібно писати сценарій на тему технологій, оскільки вони ввійшли в наше життя. Було придумано три ідеї. На чергових зборах продюсер фільму Іван Букрєєв і режисер-продюсер Валентин Шпаков вибрали варіант нашої авторської групи. Тоді він називався "історія про людину, яка залипає в новини".

- Перед вами була поставлена задача, якою мовою писати фільм?

- Ні. Наша авторська група складається з двох російськомовних людей і одного україномовного. Більшість все вирішила (сміється). Коли дійшла справа до діалогів, вперше виникло питання "якою мовою говорити акторам у фільмі". І ми вирішили використовувати ті мови, які використовуємо і в житті.

Реклама

- Виконавець головної ролі Євген Янович писав разом з вами сценарій фільму?

- Так. Він від самого початку брав активну участь в написанні сценарію, виконав роботи не менше, аніж ми.

- Це твій перший досвід роботи з повнометражним фільмом. Які складнощі або несподіванки виникали при написанні?

Реклама

- Складність написання фільму в тому, що потрібно постійно тримати інтригу. Ми повинні дивувати глядача півтори години, щоб у нього не виникло бажання вийти з кінотеатру за добавкою пива або попкорну. Кожна сцена і кожен діалог повинен "тримати" його перед екраном. Саме тому ми кілька разів переписували сценарій – близько 70% фільму було перероблено. Коли ми перечитували сценарій, кожен раз виникали якісь нюанси, неточності або нерозуміння, чому головний герой робить саме так. У сценаристів така робота – сценарій не пишеться, він в основному переписується. Скажу так: в якийсь момент фільм почав страшенно не подобається, а ми переписували його знову і знову. І ось, нарешті, закінчивши і прочитавши ще раз, ми зрозуміли: "Так. Тепер він нам подобається!"

- Ви переписували фільм тому, що вам не подобалося або тому що це вимагали продюсери і режисери?

- У нас була спільна робота. Ми приходили читати сценарій і самі розуміли, де є неточності. Обговорювали з режисерами Владиславом Климчуком і Валентином Шпаковим, і всі разом приходили до вирішення. На певному етапі вони активно підключилися до роботи і мало не писали разом з нами, щоб усі сторони були задоволені. Спасибі Івану Букрєєву, він нам багато в чому довіряв.

- Імена героїв. Як вони придумувалися?

- Спочатку головного героя звали Костянтин. Нам подобалося це ім'я. Іван Букрєєв сказав: "Ні, мені не подобається це ім'я. Давайте змінимо". І ми вирішили: щоб ім'я сподобалося Івану Букрєєву, назвемо героя Ваня. У відповідь почули: "Ні, це дуже погане ім'я!" Тепер нашого героя звуть Макс.

- Як народилася назва фільму?

- Поки ми писали фільм, ще навесні, всі зібралися і почали думати грунтовно. Назва "Інфоголік" виникла дуже швидко. Ми перебирали варіанти, потрібно було щось пов'язане з телефоном, інформацією, залежністю і т.д. Сталося все якось спільно. Всі думали, і хтось сказав "Інфоголік". Так само придумали і слоган до фільму.

- Ви написали комедію, але чи буде Женя Янович плакати у фільмі?

- Це комедія, але куди ж ми без кохання? Крім того, що ми хочемо посміятися, нам потрібно попереживати за когось. Ось така у нас душа українська. Потрібно було протиставляти щось новинам. Що втрачає головний герой, поки "залипає" в телефон? Він пропускає життя. А що таке життя? Життя – це кохання. Тому є любовна лінія – стосунки з дружиною, які через "інфоголізм" руйнуються. Потрібно глядачеві давати емоції не тільки сміху, але і душевності. І Женя Янович буде плакати! Коли я дивився цю сцену, у мене аж у самого клубок у горлі встав. Дуже чіпляє.

- Який персонаж Олега Маслюка?

- У фільмі його звуть Сєня. Це образ оптиміста з палаючими очима, який постійно пропонує свої ідеї. Всі найсмішніші жарти тримаються на ньому. Ми спочатку знали, хто буде грати цю роль, нам на нього було легко придумувати гумор. Олег Маслюк відмінно впорався! Він змусить посміятися глядача.

- Ти як сценарист дивишся комедійні фільми. Їх багато. Чим відрізняється "Інфоголік", чому глядач повинен прийти в кіно?

- По-перше, він смішний. По-друге, він живий: ми поставили головного героя в такі умови, що цікаво спостерігати, як він вибереться з проблем. По-третє, глядач повинен піти в кіно тому, що фільм зачіпає актуальну тему – "залипання" в телефоні. 99% глядачів впізнають себе в головному герої.

- Як думаєш, хто прийде на фільм?

- Всі повинні піти на цей фільм (посміхається). Люди, які хоч раз зависали в новинній стрічці. І люди, яких це дратує. Старшому поколінню буде цікаво подивитися фільм, тому що вони бачать подібне на своїх дітях.

- Тебе надихнув фільм? Тобі захотілося після роботи над "Інфоголіком" писати ще щось велике?

- Дуже надихнув. І ми будемо працювати. Після того, як ти пишеш великий проект, важко писати дрібні. Ти починаєш мислити ідеями для фільму. Я б спробував написати драму. Драма і комедія дуже близькі. Вони відображаються дзеркально, в залежності від того, як сприймається проблема. Можна розлучення з дружиною показати з гумором, а можна зі сльозою. Якщо я буду працювати над драмою, вона все одно буде комедійною. Мені хочеться викликати такі емоції, коли і смішно, і плакати хочеться.

Побачити фільм "Інфоголік", знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією "Мамахохотала" і "Кінокомпанія ММД", можна буде з 2 березня у всіх кінотеатрах України.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти