Англійська модниця Вікторія Бекхем опублікувала лукбук нової колекції осінь-зима 2015. Представлені в каталозі наряди знову чарівні, вражають простотою крою та оригінальністю, але, в теж час, спосіб презентації товарів викликав у модників безліч питань. Акцент у рекламі був зроблений не на моделях, а на одязі, саме тому було вирішено фотографувати манекенниць як би у знепритомленому стані або зовсім "мертвими". Автори провокаційної ідеї заявили, що таким чином намагалися відтворити стиль під назвою "героїновий шик", який був популярний в 90-х роках завдяки моделі Кейт Мосс.
"Останні чотири сезони ми запрошуємо фотографів самостійно інтерпретувати колекції Вікторії і створити лукбук так, як підказує їм їх творче бачення, – розповів представник Бекхем. У цьому сезоні ми працювали з фотографом, який має абсолютно унікальний стиль роботи. Він і став автором цієї серії знімків для колекції зима-осінь 2015".
фото:instagram.com
У прес-релізі говориться, що нова колекція була створена для "вільних духом і веселих" людей, також в новинках простежується "незалежність дівчат від Вікторії Бекхем": Кольори насичені і сильні: яскраво-рожевий, криваво-червоний, васильково-синій. Вони протиставлені класичній монохромній гамі, щоб створити сильні, але при цьому жіночні силуети".
40-річна Бекхем – не перший дизайнер, хто у своїх колекціях використав ідею "мертвої моди". У 2008 роки Марк Джейкобс представив рекламу, де моделі були зображені лежачи на підлозі в позі ембріона.
Читайте також:
- Вікторія Бекхем стверджує, що зараз дуже зайнята, щоб носити підбори
- Девід Бекхем разом з дітьми підтримав дружину Вікторію на показі в Нью-Йорку
- Джеррарда і Бекхема підозрюють в ухиленні від сплати податків
- Вікторія Бекхем зізналася, що любить ходити на манікюр разом з 3-річною донькою
- Вікторія Бекхем порівняла своє життя з фільмом "Голодні ігри"
- Вікторія Бекхем найняла для 15-річного сина особистого охоронця