Майбутній глава Daimler AG Ола Калленіус, який наступного тижня замінить Дітера Цетше, вважають, що електрокари порівняються в ціні з традиційними автомобілями на бензині не тому, що сильно подешевшають перші, а тому що подорожчають другі.
Як пише Carsguide, вартість виробництва електромобілів набагато вище, ніж автомобілів з бензиновими або дизельними двигунами.
Але, за словами майбутнього глави, ціна бензинових автомобілів підніметься через постійне посилення екологічних норм та інші заходи, що обмежують виробництво і експлуатацію двигуна внутрішнього згоряння. Також подорожчає і вартість володіння такими авто: на неї вже зараз впливають і різниця між ціною на паливо і електрику, і великі податки.
У той же час, поступово зменшуються і пільги для власників електрокарів. Наприклад, в Австралії пільги вже повністю скасовані, а в США вони зникнуть до кінця 2020 року.
На думку Калленіуса, це показник того, що популярність електричних автомобілів досягла переломного моменту, і відтепер регулювати ринок електромобілів буде тільки природний попит.
Також, за майбутній глава розповів, що Mercedes прийняв важливе стратегічне рішення, згідно з яким вже до 2025 року в модельній лінійці марки не буде жодного автомобіля без електричного двигуна. Як мінімум це будуть "м'які гібриди", а в основному – цілий ряд електричних автомобілів.
Нагадаємо, ми писали, що підрозділ Mercedes-AMG почав відмовлятися від двигунів V12. П'ятого березня на 89-му Женевському автосалоні компанія представила фінальну версію Mercedes-AMG S65. Тираж останнього супер-седана S65 з 630-сильним бітурбомотором V12 обмежили 130 одиницями.
Крім того, Американська компанія Tesla і німецька Mercedes ведуть переговори про створення фургона на електробатареях. Mercedes планує вже в цьому році запустити акумуляторну версію фургона Sprinter. Ця версія отримала назву eSprinter.