Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,26
31,04
РУС

Без трудового договору не пускають: "євробляхи" почали перевіряти жорсткіше

У власників європейських автомобільних номерів з'явилися проблеми на кордоні

Законопроект відрізняється від того, що обговорювали з протестуючими, попередила Южаніна
Законопроект відрізняється від того, що обговорювали з протестуючими, попередила Южаніна. Фото: Данило Павлов
Без трудового договору не пускають: "євробляхи" почали перевіряти жорсткіше //smm.ollcdn.net/img/article/11396/10_main_new.1507795132.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11396/10_tn.1507795132.jpg Авто У власників європейських автомобільних номерів з'явилися проблеми на кордоні

Митникине пускаютьвкраїнуукраїнцівнаавтозлитовськиминомерами.Зводіївзапитуютьтрудовий договір,завіренийбіржеюпраціЛитви.Така вимоганабула чинності17 травня.Яквідомо,справавтому,щочасто українці ввозять авто на єврономерах, реєструючи машину на іноземну компанію. Фірмаоформляєпокупцевідовіреністьнаводіння,вказуючиукраїнцясвоїмспівробітником.

Б/вмашиниввозятьвобхідзакону-такдешевше.Ford Fiesta2006 року вЛитвіможнакупитиза 1500євро.Законнорозмитнититакийавтомобільне можна-вінстарше2010 року.ВУкраїнітакийжеFord Fiestaкоштує4800євро.Томуукраїнціготовідоплатитифіктивній фірмі1000 євро,ане купуватиавтоновішеідорожче.

Заразвкраїнібільше 425тис.автоз іноземноюреєстрацією.Більшеполовинизнихзнаходятьсявкраїнінезаконно-іцетількипоофіційнимиданими.Активістиназиваютьцифрувразибільше-півторамільйонаавтона єврономерах.

Оформлений як робітник – покажи трудовий договір

"Насне пускаличерез договір.Вимагалитрудовий договірпро те,щояпрацююнафірму.Япоказавдовіреність,документи,щовсі дозволиє,їздапоЄвросоюзу,всезпечатками",розповідає на камеру активісту "АвтоЄвроСили" чоловік за кермом автомобіля на литовських номерах.

Теперукраїнці,яківодятьмашини,зареєстрованівЛитві,повинніматитрудовий договір.ТакепоясненняприкордонникиотрималивідМіністерствазакордонних справ.

32886020_1102375076570092_920311947075780608_oФото: facebook.com/autokiev.info

Якщоукраїнецьмаєдовіреністьвідлитовськоїкомпаніїікористуєтьсяїїавтомобілем-значить,вінпрацевлаштованийвційфірмі,йдетьсявлисті, якийпоказувалиприкордонникиводіям.ТомутакийукраїнецьповиненматидозвілнароботувЛитвіітрудовий договірзкомпанією.Якщодокументівнемає,томашинуможнане пропускати.

"Зазначена вимога набирає силу з 9 години 17.05.2018", – йдеться в листі.

Офіційної інформаціїпро нововведеннянемає.Покипро цесвідчатьфотолистиівідеозпропускнихпунктіввідактивістів.Упрес-службіМЗСпопросиличаснавідповідь.
ПісляпочаткузатримокнакордонідоКППпочалипід'їжджатиактивістизюристами.Деякимавтомобілямналитовськійреєстраціївдалосяпроїхати.Засловамиактивістів"АвтоЄвроСили",листне маєюридичноїсили,аіншихдокументівводіямне пред'явили.

Як вирішити проблему з євробляхами

Вимагатитрудовий договір-не допоможе,вважаєОлегНазаренко,гендиректорВсеукраїнськоїасоціаціїавтомобільнихімпортерівідилерів.

Якщозакритиввезенняавтомобілівпсевдоспівробітникамфірм,станебільшепсевдотранзитників-іноземців,якіможутьприїжджатинаавтомобілівУкраїнінарік.ЗасловамиНазаренка,існує12схемввезеннямашинвобхідрозмитнення.Закриютьцісхеми-з'являтьсяінші.

"На самом деле для прекращения ввоза авто без уплаты налогов надо просто существенно снизить налоги на импортные авто. Тогда украинцы перестанут платить по 900-1400 евро "бляхобизнесменам" за организацию ввоза блях, а лучше заплатят эти же деньги в бюджет. Но тогда организаторы схем и их крышеватели потеряют доходы, поэтому они сейчас делают все, чтобы налоги на автоимпорт не были снижены", – считает Назаренко.

Алевпарламентіпоки не йдетьсяпро зниженняставокподатківнарозмитненняавто нейде.Замість цьогоРада хоче зробити як в Молдові. Дляцьогопропонуютьдозволитиукраїнцям,яківжеввезлиавтомобіліна єврономерах,розмитнитимашиниза пільговимакцизом.Разомзтимдепутатипропонуютьпосилитиправилаввезенняавтодляукраїнців.Алепокиобговоренняцьогозаконопроектупризупинилося.

Фото: zaknews.in.uaФото: zaknews.in.ua

АдвокатпомитномуправуОльгаНіколаєнковідзначає,щовУкраїнізаконодавстводозволяєборотисязнелегальнимиавтоштрафамита конфіскацією.Однаквкраїніслабовзаємодіютьмитнаслужбаіполіція.

"Полиция не может отследить, в каком режиме и на каких основаниях находится тот или иной автомобиль с иностранной регистрацией. Есть морально-этическая проблема: мы понимаем, что граждане могут и должны пользоваться дешевыми авто, а с другой стороны – есть международные обязательства и правовые нормы.  Поскольку государство заняло бездеятельную позицию, проблема наращивается, как снежный ком.  Уже сейчас собственники нерастаможенных авто требуют особых условий. По закону нужно составлять протоколы и изымать такие автомобили. Законодательно все урегулировано, но ничего не выполняется",– говорит исполнительный директор объединения "Таможенные адвокаты".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Без трудового договору не пускають: "євробляхи" почали перевіряти жорсткіше". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Віталій Андронік

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...