Чим женевський автосалон 2015 порадував автолюбителів

У тренді гібриди, плагін-гібриди, авто-пілоти і – економічність

1/9

У Швейцарії немає свого автопрому. Незважаючи на це, щороку весняна Женева збирає практично всіх основних гравців автомобільного ринку (а може, і завдяки цьому, тому що в такій ситуації салон ні для кого з великих виробників автомобілів не стає "домашнім"). Подія радує публіку величезною кількістю всіляких прем'єр, а аналітикам дає прекрасний матеріал, що дозволяє окреслити основні тенденції розвитку авторинку найближчим часом і у віддаленій перспективі.

Реклама

АВТОСАЛОН У ЖЕНЕВІ: ІСТОРІЯ

Міжнародний женевський автосалон Geneva International Motor Show – одна з головних світових автомобільних виставок і єдиний європейський салон з календаря OICA (французька абревіатура Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles, або Міжнародної організації виробників автомобілів), який проводиться щорічно. Вперше відбувся в 1905 році. Нинішній автосалон – ювілейний, 85-й. Місце проведення – комплекс PALEXPO, Женева, Швейцарія.

БЕЗ КАБРІОЛЕТІВ. У 2015-му автосалон відкриває свої двері з 5 по 15 березня. Детально розповісти про більш ніж сотні серійних та концептуальних, світових та європейських прем'єр, показаних в рамках самого головного в Старому Світі автошоу, неможливо. Та що там – їх навіть просто перерахувати нереально! Тому ми зупинимося лише на деяких яскравих новинках і постараємося розглянути основні тенденції розвитку світового автомобілебудування.

Перша несподіванка – майже повна відсутність в залах виставки кабріолетів. Раніше всі виробники намагалися показати свої нові "безголові" автомобілі саме в рамках весняної Женеви, напередодні початку сезону відкритих автомобілів в Європі. Не випадково другий, неофіційна назва цього автошоу – салон кабріолетів. Цього року новинок з дахом, що прибирається, були лічені одиниці. Чи то мода на них проходить і овчинка вже не варта вичинки (витрати на розробку не окупаються продажами), чи то їх просто заступили інші пріоритети. Наприклад, спортивні автомобілі, яких (ймовірно, зважаючи на прогнозоване подальшого зниження вартості бареля нафти) цього року було чимало. Але навіть у цьому сегменті простежувався основний актуальний тренд – боротьба за економічність і екологічність. У масовому сегменті ця тенденція взагалі зведена в абсолют: тут як про норму мова починає йти про 2-5 літри палива на сотню в змішаному циклі. Причому у випадку як з дизелем, так і з бензином. Досягається це за рахунок помітного зменшення обсягу двигунів внутрішнього згоряння паралельно із зростанням їх літрової потужності й крутного моменту: 130 к. с., що знімаються з 1,2-літрового мотора (літрова потужність – понад 100 к. с.), стають приємною буденністю.

5_07

Реклама

Mercedes-Maybach Pullman. Втілення розкоші і комфорту.

6_04

Morgan Aero8. Непрактичний, але швидкий, потужний і культовий.

Реклама

1_20

Hyundai Tucson. Прийшов на зміну ix35 і повернув старе ім'я.

СТИЛЬНО, СИЛЬНО, ДОРОГО І НЕ ДЛЯ ВСІХ

Де, як не в країні банкірів, презентувати нові спортивні авто, суперкари та інші представницькі автомобілі преміальних брендів? Цього року на березі Женевського озера їх розсипи були особливо рясними. І починати тут необхідно з лідера ринку Mercedes-Benz і моделі Mercedes-Maybach Pullman – розкішного довгобазного лімузина, розширивши сімейство Mercedes-Maybach S-класу. Довжина його бази – 4418 мм. Це більше, ніж довжина моделей малого, та й більшості машин компактного класу. Як і належить, в лімузині водія і переднього пасажира від чотиримісного салону відокремлює перегородка.

БОЛІД. Любителям автоспорту показали новий гоночний болід Mercedes-AMG GT3, який вже в 2016 році візьме участь в однойменному кузовному чемпіонаті, прийшовши на зміну купе SLS AMG GT3.

ГІПЕРКАР. У цьому сегменті в Женеві прощався з ринком комерційно провальний Bugatti Veyron, на зміну якому в майбутньому повинен прийти гібридний Chiron. Але і зараз тут є з чого вибирати тому, для кого ціна не має значення. Наприклад, новий Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce, який розганяється до сотні за 2,8 секунди. Максимальна швидкість – 338 км/год, потужність – 750 к. с. Або абсолютно новий гібридний Koenigsegg Regera потужністю 1500 к. с. Хочете чогось поскромніше? У Koenigsegg є і менш потужна новинка Agera RS, під капотом якої всього 1100 коней. На цьому тлі Aston Martin Vulcan, на якому встановлений атмосферне 7-літровий двигун V12, що розвиває потужність більше 800 кінських сил, виглядає цілком помірним, а відроджений після п'ятирічної паузи родстер Morgan Aero 8 з атмосферним двигуном V8 робочим об'ємом 4,8 літра, що розвиває 367 к. с., і зовсім здається якимось слабосильним.

Багаті аматори їзди по бездоріжжю звернуть увагу на Mercedes G500 4x4-2 з кліренсом в 450 мм, а також на цілий виводок позашляховиків від Kahn, створених на базі Defender.

8_03

Концепт Rinspeed Budii. Вміє їздити без допомоги водія.

9_03

Renault Kadjar. "Посередній" в лінійці французьких кросоверів.

4_12

Концепт Lexus LF-SA. Заявка на місце в малому класі.

ПРАКТИЧНО І ЕКОНОМІЧНО: ЗАВТРА В САЛОНАХ ДИЛЕРІВ

Не всі показані в Женеві практичні новинки, продажі яких стартують в Європі, цього року офіційно доїдуть до України. Кволий попит на автомобілі в країні змушує багатьох вітчизняних імпортерів і дилерів відкладати виведення нових моделей на ринок до кращих часів (до речі, за даними OICA, на відміну від України та Росії, європейські ринки ростуть 18-й місяць поспіль). Але ми все ж будемо сподіватися на краще і подивимося, які нові серійні моделі будуть спокушати європейців в нинішньому році.

ОГЛЯД. Впадає в очі велика кількість нових кросоверів, насамперед компактних. Цей тип автомобілів знаходить в Європі, з її прекрасними дорогами, все більшу популярність, відвойовуючи частку ринку у традиційних мінівенів, всіма перевагами яких сучасні кросовери володіють. Європейська прем'єра Mazda CX-3, продажі якої вже почалися в Японії, світова прем'єра Renault Kadjar (аналога Nissan Qashqai), який займе в лінійці французького бренду місце між Koleos і Captur, вперше показана в Європі відроджена серійна Honda HR-V, Hyundai Tucson, що прийшов на зміну iX-35 і повернув собі колишнє ім'я, – всі вони відносяться саме до цього набираючого популярність сегменту. Оскільки справа відбувається в Європі, експоненти не залишили без уваги і сегмент хетч-беків: Hyundai представив абсолютно новий i30, а родинний йому Kia показав фейсліфтинговий Picanto (його продажу, до речі, стартували на минулому тижні і в нашій країні).

Французький Peugeot порадував світовою прем'єрою оновленого хетчбека малого класу – 208, а його родич по PSA Citroen показав оновлений Berlingo і рестайлінговий C4. Але, головне, французи представили новий DS5 – перша модель нового бренду DS, про створення якого було оголошено на Паризькому автосалоні в минулому році. Головним на стенді Opel був бюджетний хетчбек класу міні Karl, названий-ний так на честь сина засновника марки. Це модель стане найменшою в лінійці Opel.

Mitsubishi представила нове покоління популярного в Україні пікапа L200. Toyota виставила оновлений компактний Auris, в лінійці якого з'явилася в тому числі гібридна версія, і оновлений середньорозмірний Avensis.

Були новинки і на стенді BMW: баварці показали абсолютно новий 2-Series Gran Tourer і рестайлінгову 1-у серію. А головна новинка на стенді Skoda – новий і стильний флагман марки Superb.

3_18

Lamborghini Aventador Superveloce. 2,8 секунды до сотні.

2_26

Koenigsegg Regera. Потужність просто зашкалює.

7_02

Opel Karl. Найменший і бюджетний в лінійці.

КОНЦЕПТИ: ІДЕЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО

Чистих електрокарів в Женеві показали не дуже багато – зараз розвиток цієї категорії транспортних засобів впирається у високу вартість батарей, що забезпечують достатній запас ходу, і відсутність необхідної інфраструктури. Поки ці завдання будуть вирішуватися (на що, ймовірно, буде потрібно мінімум п'ять років), на перший план виходять гібриди (оснащені ДВС і електромотором одночасно) і плагін-гібриди (plug-in hybrid – гібридний автомобіль, який можна не тільки заправляти паливом, але і заряджати електроенергією від розетки). Судячи з кількості і завершеності представлених концептів, саме авто з комбінованими силовими установками стануть наступним етапом еволюції транспортних засобів. До подібних передсерійним концептам (серійні моделі повинні з'явитися в 2016 році) можна віднести кросовер Mitsubishi XR-PHEV II, провісник наступного покоління ASX, iM-4 і iK-2 – предтечі нових Suzuki Jimny і Swift відповідно, Volkswagen Sport Coupe GTE, який демонструє, яким буде новий Passat CC та й взагалі дизайн наступного покоління автомобілів з Вольфсбурга. А Mercedes-Benz пішов ще далі: до 2017 року він планує запустити у виробництво 10 серійних плагін-гібридів – на базі всіх основних моделей в його лінійці. У Женеві Штутгартського компанія показала С-клас плагін-гібрид і V-клас плагін-гібрид (великий мінівен з середньою витратою три літри палива на 100 кілометрів).

СОН ЗА КЕРМОМ. Інший напрямок розвитку – повна "автопілотизація". Rinspeed Budii і Giugiaro GEA від Italdesign серійними не стануть ніколи, але цікаві тим, що демонструють концепції автомобілів, які можуть обходитися взагалі без водіїв. Фішкою першого стали "зашторювані" в режимі автопілота вікна і рульова колонка, що ховається в "торпеді". Родзинка іншого – бортова відеосистема, сумісна з усіма типами гаджетів, і що дає можливість займатися спортом або навіть спати в дорозі. Втім, користуватися автомобілями з повними автопілотами на практиці ми зможемо не раніше 2020 року. А поки варто звернути увагу на 20V20 – прообраз майбутнього кросовера від Seat, універсал середнього класу Kia Sportspace, компактний кросовер Infiniti QX30, які перетворяться на серійні автомобілі вже в 2016 році. Більш віддалені перспективи дизайну демонструють Lexus LF-SA і Nissan Sway.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

65016.15

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3099.36

Litecoin (LTC)

81.27

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти