Президент Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко прокоментував Закон №7155 та Угоду про асоціацію з ЄС, які забороняють ввозити в Україну авто, які не відповідають стандарту Євро-5, тобто старше 5 років.
"Я підозрюю, що з 01.01.2016 згідно Закону №7155 та Угоди про асоціацію з ЄС (Директива 1999/96/ЄС) після заборони ввезення в Україну авто, що не відповідають Євро-5, тобто старше 5 років, у фахівців з органів сертифікації виникне спокуса видавати сертифікати Євро-5 на авто, реально тягнуть тільки на Євро-3,4", – написав він на своїй сторінці в Facebook.
На його думку, в цьому випадку виникнуть два сценарії:
1) ВР приймає закон про введення кримінальної відповідальності за фальсифікацію сертифікатів, і користолюбця-аудитора очікує в'язниця;
2) У країні народжується нова система хабарів і поборів, кришована дуже високими чиновниками, місце керівника органу сертифікації стає синекурою, і ми продовжуємо залишатися однією з найбільш корумпованих країн світу.
Довідка. Євро-5 – екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобілів, обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі, з жовтня 2008 року і для всіх легкових авто – з 1 вересня 2009 року. Норми щодо викидів: СН до 0,05 г/км, CO до 0,8 г/км і NOy до 0,06 г/км.
Читайте також:
- ТОП-3 найбільш потужних автомобілів BMW усіх часів
- Що робити, якщо у вашого автомобіля є двійник
- Автомобілі в Україні вже досягли свого пенсійного віку – експерт
- Як позбутися неприємного запаху в автомобілі
- Nissan показав найвитриваліший суперкар
- "Воскреслий" АвтоЗАЗ вдихнув життя в український автопром
- Перший у світі літаючий автомобіль зазнав авіакатастрофу