Дилер Hyundai АвтоСпецЦентр в Москві розмістив серію рекламних бордів жартівливого характеру, на яких висміює новинку російського автопрому Lada Vesta, передають "Факти".
У мережі такий вчинок дилера Hyundai вже порівняли з рекламною війною монстрів автопрому Mercedes, Audi і BMW.
Як виявилося, АвтоСпецЦентр створив цю рекламну картинку вже у відповідь АвтоВАЗу, який недавно запустив рекламу з використанням образу нареченої азіатської зовнішності.
Такий крок Hyundai сприйняв, як виклик.
Звичайно, це "війна" лише на рівні дилера, а не на рівні автовиробника або навіть імпортера. Чекаємо продовження історії і відповіді від Lada Vesta.
Читайте також:
- Авторинок України видав незвичайний, але цікавий результат
- На аукціоні в Парижі продали один із найдорожчих автомобілів у історії
- Понад 10 припаркованих на озері авто провалилися під лід
- Авторинок України залишають відразу 5 компаній – ЗМІ
- Вчені "навчили" автомобіль перестрибувати нерівності
- Ще одна автомобільна компанія йде з Росії
- Як уберегти автономери від крадіжки: 4 правила
- Україні загрожує нове подорожчання бензину – ЗМІ
- Автовиробництво в Україні впало на 17%
- Тюнери зібрали унікальний розкішний седан з різних частин Mercedes
- Яке майбутнє чекає китайські автомобілі в Україні
- Ринок б/в автомобілів в Україні пішов угору
- В Україні масово закриваються автошколи
- 2016 рік стартував з падіння ринку комерційних авто
- ЄС посилив правила тестування авто після скандалу з Volkswagen
- "Дизельний скандал" з Volkswagen добрався до України
- Які автомобілі можна зараз купити в Україні до 250 тисяч грн
- Авторинок України ударно розпочав новий рік