Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

ЄС не може вирышити про нові обмеження щодо викидів вуглекислого газу автомобілів

15 грудня 2018, 06:20

Німеччина попередила, що жорсткі обмеження і цілі можуть завдати шкоди економіці країни і промисловості та коштувати робочих місць

Фото: pixabay.com

Фото: pixabay.com

Євросоюзу не вдалося досягти компромісу щодо того, як різко скоротити викиди вуглекислого газу від автомобілів, оскільки країни-виробники автомобілів і більш екологічно свідомі законодавці не можуть знайти компроміс.

Протягом декількох місяців ЄС не міг ухвалити рішення з приводу того, наскільки суворими мають бути обмеження викидів вуглекислого газу від автомобілів. Німеччина з найбільшою автомобільною промисловістю попередила, що жорсткі обмеження і цілі можуть завдати шкоди економіці країни і промисловості й коштувати робочих місць.

Зі слів дипломатів ЄС, представники 28 країн ЄС провели кілька раундів переговорів з Європейською комісією. Виконавчий директор ЄС спочатку запропонував скоротити викиди на 30% до 2030 року порівняно з рівнем 2021 року.

Німеччина підтримала план по скороченню викидів CO2 на 30% до 2030 року, однак, кількох країн ЄС, включно з Нідерландами та Францією, підняли цільовий показник до 35%. Існує також проміжна мета на 2025 рік.

Законодавці Європейського парламенту проголосували за скорочення викидів CO2 на 40% у жовтні, що викликало обурення представників автомобільної промисловості.

Реклама

Компанія "Транспорт і навколишнє середовище", що знаходиться у Брюсселі звинуватила Австрію, яка наразі головує в ЄС, в нездатності досягти угоди, заявивши, що головування Австрії поставило власні інтереси, інтереси німецького автопрому і їхню діяльність в Східній Європі вище, ніж інтереси інших європейських країн.

Один дипломат ЄС з країни, яка прагне до більш амбітного скорочення викидів CO2 навіть заявив, що Австрія чекає на згоду від Німеччини.

Цілі щодо обмеження викидів у транспортному секторі, єдиній галузі, в якій викиди все ще ростуть, спрямовані на те, щоб допомогти сфері досягти потрібного рівня скорочення викидів парникових газів загалом на 40% до 2030 року. Країни ЄС окремо розглядають ступінь, в якій викиди CO2 вантажівками мусять бути скорочені.

В тренді
В Україні подешевшав долар, а євро завмер на максимумі з вересня

Екстремальні температури в північній півкулі говорять про стрімкі зміни клімату, спонукаючи деякі країни ЄС закликати до скорочення викидів у значно більших обсягах, ніж планувалося.

Вісім країн ЄС, включно з Нідерландами і Швецією, вважають, що скорочення викидів мусить становити 40% для автомобілів, деякі інші країни також готові вийти за межі 35%.

ЄС бере участь в переговорах, які вважаються найважливішою конференцією в США після паризької угоди 2015 року про зміну клімату, за якою послідував вирішальний останній тиждень переговорів в польському місті Катовіце. Завдання полягає в тому, щоб узгодити звід правил, стандартів і цілей зі скорочення викидів CO2 і зменшення глобального потепління.

Нагадаємо, до 2050 року в ЄС буде нульовий викид парникових газів. Щоб домогтися такого результату, Єврокомісія планує направити 25% наступного довгострокового бюджету ЄС на користь клімату.

Тим часом, комітет з ПЕК проголосував за впровадження зелених аукціонів з 2020 року. За відповідне рішення проголосували депутати комітету під час затвердження основних положень законопроекту №8449.

Раніше ми писали, що уряд Данії планує заборонити по всій країні використання одноразових целофанових пакетів.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...