Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Як Україні позбутися "автомотлоху": експерт назвав умови

28 травня, 09:11

Євгенія Давиденко

Україна створила сприятливу ситуацію для збуту «євроблях», вважає фахівець

/ Фото: Анастасія Іскрицька, "Сегодня"

Реклама

В Україну продовжують завозити "автомотлох", причому диспропорція з імпортом нових авто приголомшує. Так, за даними "Укравтопрому", в першому кварталі-2019 в Україну імпортували 214 987 "легковиків" на 931 млн доларів. При цьому, нових – 17701 шт., а старих – 197286 шт.

Така тенденція, зокрема, пов'язана з дискримінаційними вимогами до імпорту, вважає автоексперт Олег Назаренко.

"Автомобіль, що був у вжитку, можна в Україну завезти до стандарту Євро-2, а новий автомобіль Євро-4, наприклад, ви не завезете, Євро-2, Євро-3 – також. Нас обмежують в імпорті нових автомобілів, зате дозволяють завозити старі", – говорить Назаренко.

На його думку, підтримку тренду надає доступність ремонту старих "легковиків".

"Чому німці віддають старі легковика нам? У Німеччині навіть прислів'я: я не такий багатий, щоб їздити на старому легковику. Чим старіша машина, тим частіше її потрібно ремонтувати. Але гроші на ремонт в Україні та Німеччині різні.  Автомеханік німецькою СТО отримає від 1000 євро за ремонт вашого автомобіля, а у нас ту ж роботу роблять за 1000 грн., – розповів експерт.

Разом з тим, імпорт б/в авто б'є по вітчизняному автопрому. Поки ринок буде відкритий для "автомотлоху", в країну не зайде інвестор, який бажає розвивати виробництво "легковиків", впевнений Назаренко.

"Імпорт вживаних автомобілів не конкурент імпорту нових автомобілів. Він конкурент в ціновому сегменті недорогих автомобілів, які може виробляти вітчизняний автопром", – сказав Назаренко.

До речі, згідно з прогнозами експертів, незабаром Україну накриє нова хвиля "автомотлоху" з Європи:

Нагадаємо, у листопаді 2018 року Верховна Рада зменшила розмір акцизу на ввезення авто, а "євробляхам" дала 50% -у знижку на три місяці. Протягом пільгового періоду українці встигли розмитнити 218 тис. авто.

Передбачалося, що з 24 травня поліція зможе штрафувати і конфіскувати авто на іноземних номерах. До цієї дати власники машин ще можуть розмитнити свої автомобілі, але вже за повною ставкою акцизу.

Однак 17 травня Верховна Рада прийняла закон, яким відтермінувала на три місяці введення штрафів за перевищення терміну перебування в Україні транспортних засобів з іноземною реєстрацією після бійки між протестувальниками власниками автомобілів на іноземній реєстрації та правоохоронцями під будівлею Верховної Ради.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...