Новини Сьогодні
Зробити стартовою
26,19
29,83
РУС

Хто і звідки везе "евробляиі" в Україну: опублікована статистика

У режимі транзиту за перші півроку 2018 року в країну потрапило вже більше "блях", ніж за весь 2016 рік

Фото: Facebook / АвтоЄвроСила
Фото: Facebook / АвтоЄвроСила.

Поки Верховна Рада вирішує проблеми "евроблях"в Україні продовжують завозити нерозмитнені автомобілі на європейських номерах. 

В Україні автомобілі з іноземною реєстрацією в'їжджають у двох митних режимах: транзиту і тимчасового ввезення. Перший дозволяє автомобілю перебувати на митній території України не більше п'яти днів, або десяти – якщо водій повертатиметься через інший пропускний пункт. У режимі тимчасового ввезення автомобіль можна ввозити в Україну без сплати митних зборів на строк до одного року. 

При цьому в режимі транзиту в 2016 році в Україну потрапило 127,5 тис. автомобілів. У 2017 році цифра зросла майже в два рази – до 212 тис. авто. А за перші шість місяців 2018 (за станом на 18 липня) обсяги транзиту авто з іноземною реєстрацією перевищили показники всього 2016 року і склали 152,4 тис. штук.blyahi-1

При чому, як свідчать дані Opendatabot, найбільше "евроблях" завозять з Польщі. Так, за станом на 31 січня 2018 року в Україні, згідно з митною статистикою, з Польщі завезли 110,7 тис. авто на польській реєстрації. З Литви завезена 51 тис. авто.

blyahi-3


На третьому місці – Німеччина, звідки в Україну заїхало 19,8 тис. авто з іноземною реєстрацією, а на четвертому – Болгарія з показником 14,1 тис. авто. З Чехії в Україну було ввезено всього на одну тисячу менше.

Майже всі "евробляхи" були ввезені громадянами України. З 212 тис. авто, завезених 2017 року в режимі транзиту, тільки 11 тис. завезли іноземці. У січні-липні 2018 іноземці завезли 8,3 тис. автомобілів, українці ж – 144 тис. А ось в режимі "тимчасове ввезення" – все навпаки. Тут більшість "блях" було завезено іноземцями.

blyahi-2

Нагадаємо, раніше Верховна Рада схвалила в першому читанні розмитнення автомобілів на єврономерах. Депутати підтримали два законопроекти: 

  • Законопроект №8487 пропонує встановити базові ставки акцизного податку для нового автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 1000 куб. см в розмірі 50 євро за одиницю і для дизеля – 75 євро. А визначення акцизного податку для кожного легкового автомобіля буде здійснюватися шляхом застосування коефіцієнтів до цих базових ставок. На коефіцієнти впливатиме об'єм циліндрів двигуна і вік авто.
  • Законопроект №8488 прописує штрафи за порушення терміну перебування авто на "евробляхах" в режимі транзиту.

При цьому власники "евроблях", які оголосили безстроковий протест, вже озвучили нові вимоги до Ради:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Хто і звідки везе "евробляиі" в Україну: опублікована статистика". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь