Mercedes-Benz показав перший серійний електромобіль

5 Вересня 2018, 04:58

Новинка оснащена двома електромоторами – по одному на передній та задній осі


Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Фото: Mercedes-Benz

Компанія Mercedes-Benz представила перший серійний електрокроссовер під назвою EQC. Він же є першою моделлю суббренда EQ, під яким будуть випускатися екологічно чисті моделі німецької марки.

Габаритна довжина електричного кросовера складає 4761 міліметр, ширина – 1884 міліметри, висота – 1624 міліметри, а розмір колісної бази досягає 2873 міліметри. Таким чином, автомобіль вийшов на 105 міліметрів довшим, на шість міліметрів вужчим і на 15 міліметрів нижчим за модель GLC. Відстань між осями двох автомобілів однакова. Проте електрокар важить майже на півтонни більше топового 510-потужного GLC 63 S – 2,42 тонни.

Новинка оснащена двома електромоторами – по одному на передній та задній осі. Їхня сумарна потужність становить 408 кінських сил (300 кіловат), а максимальний обертовий момент дорівнює 765 Нм. Двигуни живляться від комплекту літій-іонних батарей ємністю 80 кіловат-годин, маса яких становить 650 кілограмів. Вони розташовані в підлозі між осями.

З нуля до "сотні" електрокроссовер може прискорюватися за 5,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою 180 кілометрами на годину.

Запас ходу Mercedes-Benz EQC – близько 450 кілометрів (в компанії відзначають, що показники поки "попередні"). Витрата електроенергії в змішаному циклі становить 22,2 кіловат-години на 100 кілометрів пробігу.

Залежно від типу і потужності зарядочних станції за 40 хвилин батареї можна "заправити" на 10-80 відсотків.

Кросовер оснащений системою рекуперації енергії при гальмуванні, ефективність роботи якої змінюється підрульовими пелюстками. Всього передбачено п'ять режимів – від автоматичного до максимально ефективного, в якому навіть не потрібно натискання на педаль гальма (автомобіль відразу ж почне швидко сповільнюватися при відпусканні акселератора).

При цьому електроніка буде підказувати водієві найбільш ефективний стиль водіння, розрахований на даних з навігаційної системи (повороти, перехрестя і нахил дороги), порахованих знаках обмеження швидкості і відстані до автомобілів на маршруті попереду. Наприклад, на проекційний дисплей буде виведена рекомендація прибрати ногу з педалі газу, якщо скоро дорога піде під нахил.

Крім цього, кросовер отримає мультимедійну систему MBUX з функцією голосового управління, електронну приладову панель, функцію віддаленого запуску клімат-контролю і можливість підзарядки на практично будь-яких станціях незалежно від компанії, що ним володіє. Для цього планується використовувати єдиний аккаунт системи Mercedes me Charge, з якого і буде здійснюватися оплата.

Машина також отримає доступ до мережі станцій швидкої підзарядки IONITY, яку спільно розвивають BMW, Daimler, Ford, Volkswagen, Audi і Porsche. До 2020 року в Європі з'явиться близько 400 станцій цієї мережі. Також для моделі підготовлена власна домашня станція підзарядки.

Збірку Mercedes-Benz EQC буде розгорнуто на заводі в Бремені, де випускають моделі С-Class і GLC. У серію новинку запустять наступного року.

Раніше Mercedes-Benz випробував свій перший електрокроссовер. Інженери перевірили, як в умовах жаркого клімату поведеться батарея, а також наскільки ефективна система охолодження силової установки і клімат-контроль в екстремальних умовах.

Також ми писали, що Mercedes почав випуск нові "Геліки".

Крім того, нагадаємо, що Mercedes запустить позашляховик на водні та батарейках.

Ви зараз переглядаєте новину "Mercedes-Benz показав перший серійний електромобіль". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Мотор

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...