Кажуть, що сусідня черга завжди рухається швидше. Звичайно ж, приємно, коли в касу ви підходите раніше всіх, до того ж отримуючи якийсь бонус або знижку. Але прикро, якщо поруч відкрилася сусідня каса, а ви не встигли "перестрибнути" ближче до віконця, або коли ціна товару не відповідала ціннику на полиці, або якщо термінал не приймає вашу кредитку, пише MMR.
Сьогодні ми якраз займаємося загляданням в "сусідню чергу": порівняємо ціни на деякі популярні нові автомобілі у сусідів – в Білорусі, а також в Німеччині (як автомобільного представника від ЄС).
Поставлена задача: вибрати найдешевшу комплектацію конкретної моделі в окремо взятій країні. Автомобілі не будуть повністю ідентичними – вони можуть відрізнятися за вимогами до екологічних стандартів і норм безпеки; будуть відмінності і в комплектаціях, але, тим не менш, завдання залишиться незмінною: знайти найбільш доступну нову машину обраної моделі. Інформація про вартість автомобілів представлена на офіційних сайтах виробників.
Volkswagen Polo
Популярний компактний хетчбек від німецького концерну VAG може бути виготовлений не тільки в Німеччині, але і на інших складальних підприємствах, що, ймовірно, впливає на його вартість.
Renault / Dacia Duster
Один з найдоступніших кросоверів, який продається в різних країнах під маркою Рено, або, як у Німеччині, з "рідним" шильдиком Дачія.
Toyota Corolla
Японський автомобіль, який досі не втрачає абсолютного лідерства за кількістю проданих екземплярів у світовому масштабі. Уже понад 40 млн машин моделі Королла були реалізовані в усьому світі. Погані товари, звичайно, такими тиражами не розходяться.
Skoda Octavia
Автомобіль цікавий тим, що в Україні присутній власний завод марки. Також показовим буде той факт, що автосалони Білорусі пропонують дві версії Октавії – чеської збірки і російської, причому ціна, залежно від країни походження, змінюється майже вдвічі.
Висновки
Чому в Німеччині машини дорожче? В ЄС діють норми Євро-6, які досить важко виконувати виробникам, що веде до сумарного подорожчання машини. Також в ЄС високі вимоги до мінімальної оснащеності автомобіля системами пасивної та активної безпеки, це ще одна причина.
Чому в Білорусі дешевше? Однозначну відповідь дати складно, але, ймовірно, окремі автомобілі поставляються в країну зі складальних підприємств РФ, що дає можливість імпортерам продавати машини за нижчими цінами. Плюс вимоги до оснащеності нижче, ніж в ЄС. За "розмитнення": місцеві правила ніяк не дозволяють ввезти машину з нульовою ставкою, в Білорусі діє мито, ПДВ та акцизний збір, який для деяких категорій ТЗ значно перевищує українські ставки.
А що у нас?В принципі, і так всім все було відомо. Але тепер, принаймні, стає ще й зрозуміло, що зробити нові автомобілі більш доступними не можна. І не обов'язково купувати їх на заводах РФ (для яких у нас уже введене додаткове мито). Потрібно, як варіант, все ж спробувати створити сприятливий конкурентний грунт для "внутрішніх" автовиробників.
Читайте також:
- В Україні стартував продаж нового автомобільного бренду
- Як повернути тимчасово вилучені водійські права
- Водіям в Україні масово повертають податок на розкіш
- Стало відомо, чому "Ланоси" в Росії продаються удвічі дешевше, ніж в Україні
- Вітчизняний ЗАЗ Lanos в Україні продається вдвічі дорожче, ніж у Росії – ЗМІ
- Як перекупники готують автомобілі до продажу
- Іноземці вчаться їздити на українських вантажівках
- "Розумні" крісла самостійно знаходять "дорогу додому"
- В "Укравтодорі" розкрили вартість одного кілометра дороги в Україні
- Реєструвати авто в Україні тепер буде інша служба
- Українці активно переходять з бензину на "дизель"
- Світові бренди проігнорували автосалон в Москві
- Найстаріший автомобільний завод РФ в Москві припиняє своє існування
- В Україні з'являться нові дорожні знаки