Будівництво перехоплюючих парковок залишиться тільки на рівні розмов – експерт

2 Вересня 2018, 06:20

Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість пробок у містах

<p style="text-align: justify;">Фото: pixabay.com</p>
Фото: pixabay.com

Нещодавно в Міністерстві регіонального розвитку запропонували почати будівництво перехоплюючих парковок, які допомогли б полегшити рух у великих містах і розвантажити центральні райони. Заступник глави Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе заявив про те, що потрібно оновити ДБН (державні будівельні норми) і побудувати в центральних і найбільш завантажених районах великих міст перехоплюючі парковки.

У Києві про те, щоб почати будівництво перехоплюючих парковок, говорять давно, але справа так і не зрушила з мертвої точки. Так, деякі великі автостоянки зараз використовуються водіями саме в якості перехоплюючих хабів, але це не скасовує того, що цілеспрямовано такий тип стоянок ніхто не будує.

Так, ще в квітні цього року, виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас на одній з прес-конференцій повідомляв, що вони працюють над розробкою та створенням перехоплюючих парковок біля станцій метро і на під'їзних дорогах.

"Зараз розглядається можливість створення перехоплюючих майданчиків на базі комунального підприємства. Їх територіальне розташування біля станцій метрополітену -"Теремки", "Лісова", "Червоний Хутір" і "Сирець". Це вже ті майданчики, які ми запустили в роботу і готові реалізовувати ці проекти загальною кількістю 600-700 машино-місць. Ці майданчики будуть працювати відповідно до офіційних тарифів міста", – відзначав чиновник.

Проте, поки що пропозиція Мінрегіону не поспішають втілювати в життя, незважаючи на те, що перехоплюють паркування потрібні великим містам і можуть значно полегшити життя як водіям, так і пасажирам.

Автоюрист Володимир Караваєв в коментарі "Сегодня" також зазначає, що є велика необхідність в будівництві таких парковок, але для цього потрібно чимало місця, а в умовах сучасної забудови знайти площу під парковку, та ще й близько завантажених центрів, досить складно
.

"Необхідність в цьому є. Іноді я б із задоволенням пересів на громадський транспорт, але, якщо я намагаюся десь знайти парковку недалеко від метрополітену, часом це просто нереально. Тому що з ранку люди їдуть на роботу, все зайнято і припаркуватися в межах одного кілометра вже неможливо. І, відповідно, ніякої охорони там немає. Тому, хочеш-не хочеш, але змушений їхати на автомобілі", - зазначив Караваєв і додав, що, на його думку, поки ця ініціатива залишиться тільки на рівні розмов.

Більш докладно про те, як повинні працювати перехоплюючі парковки, читайте в матеріалі сайту "Сегодня"Парковки по-новому: розвантажити місто і ліквідувати пробки

Ви зараз переглядаєте новину "Будівництво перехоплюючих парковок залишиться тільки на рівні розмов – експерт". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Анастасія Іщенко

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...