Тест-драйв нового Nissan X-Trail: плюси і мінуси молодшого брата Кашкая

За час тесту до нас постійно підходили водії з питанням : " Як машина ? " . Такий інтерес здивував , адже ціна кусається : 640-760 тис . грн . Ситуацію роз'яснив один зі співрозмовників : " Ти до нових цін все ніяк звикнути не можеш . А перерахуй в валюті – це $ 23-29 тис . За такі гроші кросоверів раз , два та й усе " . Чи не розчарує новинка , дізнавалася " Сегодня" в ході тижневого тест – драйву .

-1_60

Реклама

ЗОВНІ І ВСЕРЕДИНІ.У порівнянні з Qashqai , на базі якого створено автомобіль , X – Trail крупніший : його кузов довший на 26 см і вищий на 12 см , колія – на 2,5 см ширше , а колісна база на 6 см більше . В іншому це один і той же автомобіль . Власне , цим і пояснюється ціна : японці заощадили на дизайні , уніфікувавши значну частину деталей .

Машину ми оцінювали насамперед з точки зору практичності , тому почали з заднього ряду . І тут же помітили мінус : від " брата " до X – Trail перекочували незручний вузький отвір задніх дверей і відсутність зовнішніх ущільнювачів ( пороги брудняться ) . Зате посадка набагато краще : ногам не тісно , оскільки трансмісійного тунелю практично немає .

Багажник у X-Trail відкривається кнопкою ключа або сенсора, розташованого біля лампи освітлення номерного знака. Але ось швидкість реакції на натискання залишає бажати кращого. Закривається він теж кнопкою – на ребрі кришки багажника. До неї потрібно тягнутися, що не сподобається невисоким водіям. Багажник просторий, але оброблений непрактичними матеріалами: м'яким світлим пластиком і текстилем, які будуть бруднитися і дряпатися. Пол – дворівневий, без висувних ящиків. Неоднозначне рішення – установка запасного колеса у відсіку під багажником: щоб його дістати, потрібно витягнути всі речі. Зате воно завжди чисте. А ось попереду нам сподобалося все: і зручні сидіння з безліччю налаштувань, і мультимедійна система. Одне але: все це як (або майже як) у Qashqai.

Реклама

new_image3_154

Багажник . Дуже місткий , але виконаний з світлих матеріалів.

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ.Випробуванням ми піддали версію з турбодизелем двигуном об'ємом 1,6 л, де замість традиційної коробки передач встановлений варіатор. Рішення цікаве, адже раніше дизельні "тралікі" були доступні лише з "палицею-мішалкою". З приводу мотора: він добре відомий, тому що встановлюється на Renault (Megane, Fluence) і Qashqai. Всі ці авто – передньопривідні. Не дивно, що тестовий також оснащений лише двома ведучими колесами: свого роду варіант для міських джунглів. Логіку конструктора зрозуміти можна: на бездоріжжі власники таких авто майже не виїжджають, а по місту важливіше показники крутного моменту, еластичності і економічності. З цим у машини все добре: пік тяги досягається при 1750 об./хв., Від 0 до 100 км/год авто розганяється рівно за 11 секунд, максималка складає 186 км/год, а середня витрата палива – близько 7,3 л на 100 км.

Реклама

В РУСІ.Система стабілізації не дозволяє зробити помилку і навіть просто ризикнути в повороті ( вибірково пригальмовує колеса ) . Ще один плюс : коли у кросовера проявляється поздовжнє розгойдування , комп'ютер гальмівним імпульсом пригальмовує одну з осей , повертаючи стабільність . Таке відчуття , що проектувальник розраховував на те , що авто буде керувати " чайник " , тому забрав у водія більшу частину контролю над машиною .

Не вдалося звикнути до режиму старт – стоп . Їдеш , їдеш , зупинився на секунду на світлофорі , а тут бац – двигун заглох . Хочеш не хочеш , а починаєш панікувати , думаючи , що виникла несправність . Хоча переживати нема про що : щоб двигун завівся , досить відпустити педаль гальма . Але впоратися з панікою на підйомах в місті так і не вдалося : рушити з-під гірки на бруківці і так нелегко , а тут машині пропонують ще й двигун заглушити . А в тягучці старт – стоп відбувається багаторазово . Загалом , цю функцію я відключив .

В авто встановлений контроль за мертвими зонами і дорожньою розміткою , а також функція кругового огляду , необхідна для парковки . В результаті автомобіль постійно блимає , пищить , включає / вимикає камери . Створюється відчуття зайвої опіки . Втім , вже через 3-4 дні на цю особливість не звертаєш уваги .

По місту X – Trail поводиться впевнено , переварюючи ямки , бровки і інші перешкоди . А по трасі пре, як бронепоїзд . Правда , при швидкості вище 110 км на годину з'являється відчуття дискомфорту від проникаючих в салон звуків – автомобіль гучний .

new_image_182

Кермо . Занадто легке , створюється відчуття гри на приставці.

ПОЗА ДОРОГАМИ.Значний дорожній просвіт , велика колісна база і кут з'їзду як би натякають , що з асфальту з'їжджати можна , але відсутність повного приводу говорить , що не варто . Ми вирішили ризикнути , махнувши в село , шлях до якого проклали через поля після трьох днів сильних дощів .

Спочатку автомобіль йшов впевнено , легко долаючи путівець . Але тільки до тих пір , поки ми не заїхали в серйозний бурд . Тут уже , щоб виїхати , довелося включити режим " поза дорогами " . Машина вирулила і далі поїхала по поганій дорозі так , як ніби замість коліс – лижі . Правда , щастя це тривало недовго : варто було закінчитися рівному полю і початися пагорбам , як ми сіли на днище . Вердикт – це не позашляховик , незважаючи на свою зовнішність . Доля цієї машини – місто , де є нехай і дуже погані , але все – таки дороги .

ВЕРДИКТ

ПЛЮСИ

  • Низька витрата палива
  • Багато якісної електроніки
  • Хороший кліренс
  • Відмінна керованість
  • Зручна передня посадка
  • Модний дизайн
  • Якісні матеріали салону
  • Панорамний дах з люком

МІНУСИ

  • Некомфортна посадка ззаду
  • Дратуюча система " старт – стоп "
  • Недостатня шумоізоляція
  • Посередні позашляхові характеристики
  • Незручна система відмикання багажника , а сам він виконаний з непрактичних матеріалів

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,81
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,40
54,40
53,79
28,62
56,49
55,02
54,97
27,76
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,56
51,08
26,95
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61692.72

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3013.37

Litecoin (LTC)

80.23

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти