Десятки майстерень роблять мотоцикли приголомшливої зовнішності і могутності, і мати такий – набагато крутіше, ніж навіть найдорожчу серійну машину
Confederate. Майстерня заснована в Сан-Франциско 1992 року Метью Чемберсом і за 24 роки змінила багато міст і приміщень. Сьогодні це по суті невеликий завод, що випускає мотоцикли власної розробки "тиражем" 20-40 примірників. У лінійці три моделі, на знімку – Confederate G2 P51 Combat Fighter вартістю $ 125000.
Saxon. Заснована 2004 року і вже двічі перепродана новому власнику майстерня. "Фішка" Saxon в тому, що їх мотоцикли – це абсолютна класика з точки зору форми, ніякої революційності, і це поступово виходить з моди. На знімку – Saxon Villain, одна з основних моделей майстерні.
Janus. Компанія робить мотоцикли в стилі 1920-х років – для шанувальників витонченого ретро. Причому відносно недорогі – одна з двох моделей майстерні, Janus Halcyon 250 (на знімку) починається лише від $ 6000.
Falcon. Це вже не "серійна" майстерня, кожен мотоцикл Falcon існує в єдиному екземплярі і виготовляється виключно під спеціальне замовлення. На знімку Falcon Black 2011 року; двигун – оригінальний Vincent Black Lightning 1952 року випуску, ретельно відреставрований і осучаснений.
OEM (Old Empire Motorcycles). Для різноманітності – британська, а не американська кастомна майстерня з девізом British Made British Pride ("Британське виготовлення, британська гордість"). На знімку – OEM Gladiator, одна з найефектніших моделей фірми.
Cro Customs. Ця американська компанія не робить мотоцикли з "повного нуля", а бере якусь іржаву класику і реставрує її дуже по-своєму, практично повністю йдучи від оригіналу. На знімку – Cro Customs Siksika, що базується на Harley-Davidson FL Panhead 1956 року.
Indian Larry. Класична кастомна майстерня з Брукліна, робить замовні мотоцикли в єдиному екземплярі (в основному – чопери). На знімку – Indian Larry Daddy O (2003).
Torch. Як і багато інших майстерень, заснована 2005 року в Фініксі, Арізона, Torch в основному заробляє виготовленням і продажем кастомних обважування і запчастин, але іноді будує і повноцінні мотоцикли. На знімку – модель Torch Pops.
Kott. Майстерня з Лос-Анджелеса, що робить під замовлення мотоцикли в ретро-стилі. На знімку – Kott U. K. 550, заснований на дизайні англійських мотоциклів 1950-х років.
DP Customs. Майстерня, заснована братами Джастіном і Джерродом Дель Прадо 2008 року. Будує мотоцикли під замовлення в єдиному екземплярі. На знімку – мінімалістичний DP Defensor.
Виготовлення вручну, під замовлення дуже красивих мотоциклів – це дуже популярний світовий тренд, особливо добре розвинений в США. Десятки майстерень роблять мотоцикли приголомшливої зовнішності і могутності, і мати такий – набагато крутіше, ніж навіть найдорожчу серійну машину.
"Популярна Механіка" пройшлася кастомними майстернями США – подивимося на дуже красиві і цікаві мотоцикли і познайомимося з їх творцями, які вже давно вийшли зі стадії "народних умільців" і перейшли до розряду професіоналів.