Зробити стартовою
26,39
29,52
РУС

ТОП-10 військових позашляховиків країн світу

У кожній армії світу обов'язково є типова утилітарна позашляхова платформа

URO VAMTAC
URO VAMTAC.

Укожнійарміїобов'язковоєтиповаутилітарнапозашляховаплатформа,використовуванадлярізнихцілей-нанійбазуютьсяімедичніавтомобілі,ікулеметнігнізда,ірадіолокаційнеобладнання.НайвідомішоюплатформоютакоготипубувHMMVWарміїСША,цивільна версіяякого-Hummer-регулярнозустрічаєтьсянавулицях.Якіщеутиліти-позашляховикивикористовуютьвсвіті,-розповідає "Популярна Механіка".

Ванглійській термінологіїтакийтипавтомобіляназиваєтьсяMLUV(military light utility vehicle),тобто"легкийвійськовийуніверсальний транспортнийзасіб".Цейкласз'явивсяза часівДругої Світової,хочапрообразиіснувалиіраніше.РаннімизразкамисучаснихMLUVбули,звичайно,знаменитийWillys MB,атакожBantam BRC40ірадянськийГАЗ-64.

Oshkosh L-ATV (США).Епоха HMMWV закінчилася. Наприкінці 2015 року тривав майже 10 років конкурс по заміні застарілих Humvee завершився перемогою позашляховика компанії Oshkosh, одного з провідних світових виробників військової техніки. На сьогоднішній день компанії замовлено 53582 автомобіля на загальну суму 53,5 мільярдів доларів, і це величезний успіх, хоча багато вантажівки Oshkosh і без того стоять на озброєнні армії США. Вартість однієї базової машини – близько $ 250 000, маса – 6400 кг, швидкість – до 110 км/год, двигун – 6,6-літровий GM Duramax потужністю 300 к.с. На даний момент існує 4 базових варіанти шасі і більш 30 різновидів залежно від призначення.

1_43

URO VAMTAC (Іспанія).ВеликачастинасвітовихMLUVвсе-такидужесхожанакласичнийHMMWV.ІспанськаURO VAMTACпроводитьсяз 1998 року;всьогопобудовано4000 такихпозашляховиків, 2000 з якихслужатьвіспанськійармії,арештавирушилинаекспортвДомініканськуреспубліку,Гану,Марокко,Малайзії,Пакистануітакдалі.АвтомобільвбільшпотужноїверсіїS3оснащується6-літровимдвигуномSteyrпотужністю188к.с.,розганяєтьсядо135км/годіможенестинайрізноманітнішеобладнання.

2_37

Iveco LMV (Італія).Італійський "Хаммер" розроблений компанією Iveco, в першу чергу відомою своїми вантажівками, але має також велике військове підрозділ. Конструкція виявилася настільки вдалою, що ліцензію у Iveco придбали кілька компаній з різних країн світу. Наприклад, російський військовий позашляховик "Рись" – це не власна розробка "КамАЗа", як стверджують багато ЗМІ, а ліцензійний Iveco з доробками. Найбільш успішний експортний варіант вийшов з Великобританією: ліцензійний Panther CLV став для Iveco більшим контрактом, ніж, власне, з армією Італії. На даний момент побудовано близько 3500 примірників. Автомобіль оснащений 195-сильним двигуном Iveco F1D, важить 6,5 тонн і розганяється на шосе до 130 км/год.

3_21

Hawkei PMV (Австралія).Позашляховик, який виграв конкурс по заміні застарілих Land Rover Perentie, що використовувалися в армії Австралії до 2015 року. Основним розробником виступила військова компанія Thales Australia, також в створенні брали участь Boeing і ізраїльський Plasan. На даний момент замовлена перша партія з 1100 автомобілів для австралійської армії. Назва Hawkei походить від латинської назви змії Acanthophis hawkei (рід смертельних змій, які водяться в Австралії і Новій Гвінеї). Автомобіль важить 7 тонн, приводиться в рух 268-сильним двигуном Steyr M16 і на даний момент має чотири базових різновиди.

4_18

Pindad Komodo (Індонезія).Відвернемосявідсвітовихпромисловихлідерів.Країни,меншпомітнівпланіекономікиіпромисловості,тежроблятьсвої"Хаммери".Komodo-основнийпозашляховикарміїІндонезії,розробленийлокальноюкомпанієюPindadінадійшовнаозброєнняв2012 році назамінупокупнимHumvee.Залежновідкомплектаціїпозашляховикважить5800 – 7300кг,оснащується200-сильнимдизельнимдвигуном,має7офіційнихкомплектацій(плюсопції),рухаєтьсяпошосезішвидкістюдо110км/год.

5_17

Agrale Marruá (Бразилія).ПрактичноневідомаунаскомпаніяAgrale-мало ненайбільшийамериканськийвиробниксільськогосподарської,вантажноїіутилітарноїтехніки,атакожвійськовихмашин.Marruá-цесімействоMLUV,введеневексплуатаціюв2005 році істоїтьнаозброєнніБразилії,Аргентини,Еквадору,Гани,Намібії,ПарагваюіСурінаму.Платформауніверсальна-єіцивільніверсії,ікількадесятківвійськових.Платформащодоіншихмашинтакогопланулегка-2460кгзі132-сильнимдвигуномMWM.

6_13

Mowag Eagle (Швейцарія).Одинз найбільшважкийброневнедорожніковвкласі,швейцарськийMowagважитьвід7до15тоннвзалежностівідкомплектації.Цевжечетвертепоколіннямоделі,вонопроводитьсяз 2003 рокуікоштуєнаозброєнніШвейцарії,ГерманиіДанії.Двигун-5,9-літровий250-сильнийCummins ISBe;машинаіснуєу версіях4x4і6x6.Не такдавнобулопредставлено5-епокоління-ще тяжчеіпотужне, яке посутістоїтьнамежіпереходувідпозашляховикадо бронетранспортера.

7_04

СПМ-2 "Тигр" ГАЗ-233036 (Росія).Безумовно,подібнийпозашляховикєіуРосії,розробленийвінГорьківським автозаводоміпроводитьсяз 2005 року.Будується,правда,не вНижньому,авАрзамасі,наАрзамаськомумашинобудівномузаводі.Впринципі,йогопоказникианалогічніосновнимконкурентам-іспанськомуURO VAMTACііталійськомуIveco LMV-маса7600кг,двигунвикористовуєтьсяCummins B205або"ЯМЗовський",алезатевінспритніший-до160км/годнашосе.Єпівторадесяткарізновидівдлярізнихцілей.

8_04

Nimr Ajban (ОАЕ).Nimr-цедоситьвелика компанія,утворенаприспівробітництвівладиОАЕіАлжиру.Улінійцієбронеавтомобілітрьохкласів,амолодшийAjban-цеякразMLUV.Назнімку-машинадругогопоколінняNimr Ajban450,всьогоіснуєшістьбазовихмодифікаційдлярізнихцілей.Машинаприводитьсяврух6,7-циліндровим296-сильнимдвигуномCummins ISBe300,алеіважитьприцьомудужебагато-9тонн,через щоне блищитьшвидкістю.НаданиймоментпрацюєварміяхОАЕ,Алжирута Лівії.

9_02

Renault Sherpa II (Франція).І,нарешті,"Хаммер"по-французьки,виробництва"Рено".Автомобільофіційнопредставленийв2006 році,важитьвід7,7до9,6тонн,має215-сильнийдвигуніпоставляється,крімФранції,варміярядуіншихкраїн,зокрема,варміюЄгипту,Лівану,Чилі.Модельвважається однієюз найбільш"прохідних"середконкурентів,плюсмаєдужевисокийпоказникрухубездозаправки-до900км(всередньомуподібнімашинимаютьдальністьвід500до700км).

10_05

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " ТОП-10 військових позашляховиків країн світу". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь