Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

ТОП-6 обманів в автосервісі і способи їх уникнути

14 травня 2016, 11:00

Дмитро Капітун

"Майстри" катаються на клієнтських авто і люблять знаходити неіснуючі проблеми

За красивими очима не завжди стоїть кришталева чесність.

За красивими очима не завжди стоїть кришталева чесність.

Обслуговуваннятаремонтавтомобіля-недешевезадоволення.Автовласники,заїжджаючинастанціютехобслуговування,вжеморальноготовіпонестивитратиі,на жаль,інодінедобросовісніпрацівникисервісуцимуспішнокористуються.ЯкуникнутиобманунаСТОіне заплатитизанеіснуючіроботи?

РЕПУТАЦІЯ, ФОРУМИ І ОДОМЕТР

Обслуговуватиавтомобількращеводномумісці-постійнимиклієнтамиістанції,імайстризавждидорожать.Апередзверненнямнасервіскращевивчитипроблемузаздалегідьнафорумахвласниківавтомобілівпевноїмаркиімоделі-вінтернетітакихповно.Тамже,якправило,євідгукипроСТО,починаючизофіційногосервісуізакінчуючи"гаражними"майстрами.

Віддаючимашинувремонтнакількаднів,обов'язковозапишітьпоказанняодометра-буваютьвипадки,колиспівробітникиСТОвикористовуютьклієнтськіавтовсвоїхцілях.З цієїжпричинивідповідайтекатегоричною відмовоюнапроханнязалишитимайструдокументинаавтомобіль:казкипроможливіперевіркиполіціїможнапропускатиповз вуха.

ОБОВ'ЯЗКОГО ПРИЙДІТЬ НА ДІАГНОСТИКУ

Більшість обманів під час позапланових ремонтів беруть свій початок ще на стадії діагностики автомобіля. Часто на станції техобслуговування клієнта намагаються не пустити в зону ремонту, аргументуючи це правилами техніки безпеки. Але якщо автовласник прийшов в ремонтне приміщення разом з майстром-приймальником, йому зазвичай роблять виняток і особливо не перешкоджають. Присутність клієнта при діагностиці не виключить, але ускладнить найбільш поширений обман на автосервісі: виявлення неіснуючих несправностей плюс до реальних. Адже навіть незначна вигадана несправність дає можливість "заробити" від кількох сотень до кількох тисяч гривень і на вартості деталі, і на "роботі" з її заміниі.

ЯК УНИКНУТИ.Обов'язково будьте присутніми під час проведення діагностики автомобіля. Правда, тут є одне "але": власнику варто хоч трохи розбиратися в його пристрої. Адже майстер в лічені секунди оцінить рівень знань. Тому, якщо про пристрій авто і його технічному обслуговуванні власник не має навіть базових уявлень, йому варто хоча б не погоджуватися відразу на запропонований список робіт. Можливо, поїздка на іншу станцію техобслуговування або звернення до знайомих, перевірених фахівців прояснить ситуацію і помітно зменшить витрати на ремонт.

ЗАПЧАСТИНИ КУПУЙТЕ САМІ

Нерідкопіслядіагностикимайстрипропонуютьвласникусамимпридбатинеобхіднідляремонтудеталі.Добре,якщомовайдепро офіційнийсервісабоперевіренихчасоммайстрів.Якщожні -вартозадуматися:вартістьіякістьоднієїітієїжзапчастиниможутьвідрізнятисянапорядок.

Встановлюючидешевіаналогифірмовихдеталей,"майстер"вбиваєвідразудвохзайців-вйогокишеніосідаєрізницяу вартості(аджеклієнтплатитьзахорошудеталь),аресурсзапчастинисвідомоневисокий-значить,єшанси,щоклієнтшвидшеприїдез такоюжпроблемою.Анедовговічністьзапчастинизавждиможнасписатинапоганідороги,неякіснепаливоімасуіншихчинників.

Реклама

ЯК УНИКНУТИ.Купуватизапчастинисамимвперевіренихмагазинах,віддаючиперевагу якіснійпродукціїі неганяючисьзадешевизною.

ОФОРМЛЕННЯ, ПЕРЕВІРКА І ПОГРОЗА СУДУ

Перш ніж поставити свій підпис в акті виконаних робіт, варто переконатися, що вони зроблені повністю. Завжди потрібно вимагати документальне підтвердження виконаного. Правильно оформлені документи в разі несумлінного ремонту або обману дають шанс довести свою правоту в спілкуванні з керівництвом сервісної станції або, в крайньому випадку, в суді. Правда, якщо зважитеся вступати в тяжби, будьте готові витратити багато часу. Якщо впевнені, що обман таки був, вам спочатку треба написати претензію з викладом ситуації і відправити керівництву СТО рекомендованим листом з повідомленням. Відреагувати вони повинні протягом 14 днів. Якщо відповіді немає або вона вас не влаштувала, можна складати позов до суду.

ТРИ ГОЛОВНИХ ОБМАНИ НА СТАНЦІЯХ

На жаль, нерідкі випадки обману клієнтів при елементарних планових технічних роботах – зокрема, при заміні масла і свічок запалювання. Найчастіше через шахраїв страждають дівчата і водії з невеликим стажем.

В тренді
Порошенко про "формулу незалежності": в українців є проблема

МАСЛО

Моторнемасло,тимбільшегарне,коштує недешево.Томунедобросовісний"майстер"замістьповноїзаміниможелишепомінятифільтрідолитисвіжого.Щеодинваріантобману-замінамасланабільшдешеве.Наприклад,клієнтплатитьза"синтетику",айомузаливають"напівсинтетику",вартістьякоївпівтораразименше.Різниця, яка становитьсотнігривень,йдевкишеню"майстру".

ЯК УНИКНУТИ.Не полінуйтесяпіслязамінивласноручвитягнутищупіперевіритине тількирівеньмасла,алеійогопрозорість.Відрізнитинавиглядновемасловідзлегкарозведеногостарогозможенавітьнедосвідченийавтомобіліст.

Маслокращепридбатизаздалегідь,привезтизсобоюназамінуіпроконтролювати,щобвдвигунзалилисамейогоівтомуобсязі,якийрекомендованийвиробникомавтомобіля.

До речі,все сказаневищестосується нетількимоторногомасла.Точнотаксамо можутьобдуритипризамінімаславтрансмісії-коробціпередач,провідномумосту.Гарнетрансмісійнемаслокоштуєщедорожчемоторного,томуспокусаугоре-майстріввелика.А,за великим рахунком,цестосується,хочівменшому ступені,всіхтехнічнихрідин.

СВІЧКИ

Нерідкопринайменшійнестабільностіроботидвигунаклієнтунастійнорекомендуютьпомінятисвічкизапалювання.Новачкиаботіводії,якіне хочутьвникативподробиці,нацеклюють,ічерез10хвилинїдутьзадоволені,розщедрившисьнановийкомплектсвічокіроботупозаміні.Обманжеможеполягативтому,що"майстер"замістьзамінипростопрочиститьстарісвічкиізлегкавідрегулюєзазор.Убільшостівипадківцьоговистачає,щобдвигунставпрацюватистабільноіпроїхавнастарихсвічкахщекількатисячкілометрів.

ЯК УНИКНУТИ.Знатиідотримуватися термінівплановоїзамінисвічок,зазначенихвдокументації,атакожбути присутнімпризаміні.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

Щеодинпоширенийіпідступнийспосібобману-цепсевдоремонткоробкипередач.Призамінімаславїїпіддоннедобросовісниймайстернепомітнокидаєтрохиметалевоїтирси,післячогопоказуєцевласникуякаргументна користьремонту.Аремонткоробкипередач-дороге"задоволення",аджевжезаїїзняттяінаступне встановленнядоведетьсявіддатичималігроші,не кажучивжепро запчастиниіроботи.

ЯК УНИКНУТИ. Найкращебути присутнімпризамінімасла-навряд чихтосьризикнепідкидатищосьпривласнику.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...