International Harvester Travelette – перший пікап з подвійним рядом сидінь, 1957 рік. Сьогодні подібним дизайном кабіни нікого не здивувати, але ранні вантажівки були виключно дво- або тримісними. Travelette став першим пікапом з трьома, а потім чотирма дверима і був розрахований на шість пасажирів.
Willys Jeep Truck – перший легкий пікап з повним приводом, що вийшов з заводу, 1947 рік. Він важив лише 1360 кг c чотирициліндровим двигуном в 63 к. с. У той час пікапи від Chevy та Ford могли бути конвертовані в повнопривідні лише через сторонні фірми, такі як Marmon-Herrington. Перший легкий пікап з повним приводом від Ford вийшов аж в 1959 році, коли Willys контролювала 70% ринку.
Chevrolet C/K – перший пікап з незалежною підвіскою передніх коліс, 1960 рік. До 1960 року пікапи були виключно вантажними автомобілями і використовували в конструкції суцільну вісь для передніх і задніх коліс. Це допомагало для великих навантажень, але обмежувало в управлінні. Chevrolet перша випустила свої пікапи з незалежною підвіскою передніх коліс, випередивши конкурентів на рік.
Ford F-150 – перший повнорозмірний пікап з повним приводом і незалежною підвіскою передніх коліс, 1980-1996 рр. F-150 зразка 1980 року вважається одним з кращих автомобілів свого часу. Легкий, з чудовою аеродинамікою і ефективним витратою палива, він був на крок попереду будь-яких конкурентів. Jeep випередила Ford ідеєю на двадцять років, але саме F-150 завоював справжній комерційний успіх.
Ford Ranchero – перший пікап на базі універсала, 1957-1979 рр. Кожен легковий або спортивний пікап так чи інакше щось бере від самого першого Ford Ranchero. Вважалося, що в цій машині "більше розкоші, ніж користі", але на ділі вона могла перевозити чималий вантаж. Її екіпірували різними двигунами – від шестициліндрових до найпотужніших V8, і вона неодноразово змінювала зовнішній вигляд.
Dodge Lil Red Express – перший пікап-маслкар, 1978-1979 рр. Виробники пікапів і без того намагалися постачати свої моделі потужними двигунами, але Lil Red Express задер планку до небес. Двигун на 225 к. с. і неймовірний зовнішній вигляд забезпечили цьому автомобілю репутацію першого маслкару серед пікапів.
Ford Model T Runabout з корпусом пікапа – перший пікап, 1925 рік. Фактично, Ford свого часу і винайшла пікапи, перший з яких коштував близько $ 281. У перший же рік було випущено 30 тисяч примірників – будь-якого кольору, звичайно, якщо цей колір – чорний або зелений. Вони вигідно відрізнялися від масивних і незграбних вантажівок свого часу, служачи для звичайних людей.
Ford F-150 SVT Raptor – перший високошвидкісний пікап-позашляховик, 2010 рік. Дивно, але до виходу Raptor інші виробники не будували позашляхові пікапи, здатні при цьому розганятися до великих швидкостей. Перший Raptor використовував двигун V8 об'ємом 5.4 літри потужністю в 320 к. с., але його швидко пересадили на більш потужний 6.2-літровий двигун у 400 к. с.
Сказати, що пікапи в США отримали шалену популярність – не сказати майже нічого. Фермери, що поробиш. Не дивно, що майже всі легендарні пікапи в світі – американські. "Популярна Механіка" створила ТОП-8 легендарних пікапів, серед яких Chevrolet, Ford, International та інші, кожен з яких в чомусь був першим.
Варто зауважити, що практично всі прориви в пікабудуванні належали компаніям США і Японії (і то Японія затесалася лише через активний експорт на американський ринок). Все-таки пропозиція є там, де є попит, а в фермерських Штатах попит на пікапи завжди був титанічним.