Зробити стартовою
25,74
29,01
РУС

Toyota придумала триколісну машину без керма і педалей

В "Тойоті" називають новинку альтернативою традиційним міським хетчбекам і мотоциклам

Компанія Toyota привезла до Женеви триколісний концепт i-TRIL, який створений для того, щоб показати бачення виробника легкових автомобілів майбутнього, – передає "Мотор".

У прототипу, розробленого маркою разом з французьким дизайн-центром ED2, відсутні традиційні органи управління – кермо і педалі, а замість них використовуються джойстики під кожною з рук.

Цей автомобіль використовує посадкову формулу "1 + 2" – одне крісло спереду і два місця ззаду. Сидіння повертається на 90 градусів в момент запуску і зупинки мотора для полегшення посадки. Мультимедійна система i-TRIL працює тільки за рахунок голосового управління. Всі команди від джойстиків передаються "по дротах", не маючи механічного зв'язку з відповідними вузлами.

Довжина машини становить 2830 міліметрів. Висота – 1460 міліметрів, а маса досягає 600 кілограмів. На одній зарядці i-TRIL може проїхати майже 300 кілометрів.

В "Тойоті" називають новинку альтернативою традиційним міським хетчбекам і мотоциклам. Триколісник має систему Active Lean, яка дебютувала чотири роки тому на прототипі i-Road. Ця технологія дозволяє машині нахилятися в поворотах, як мотоцикл. Виходячи з кута повороту рульового колеса, швидкості машини і показань гіроскопа, електроніка вираховує потрібний кут нахилу, який не дозволить автомобілю перекинутися.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Toyota придумала триколісну машину без керма і педалей". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь