Кожному п'ятому зареєстрованому в Україні автомобілю більше 30 років. Замість того, що бути відправленими на переробку, такі авто іржавіють під відкритим небом. Нещодавно в одній з покинутих машин прогримів вибух, чотири дитини отримали травми. Журналісти " Сегодня" постаралися розібратися, хто повинен відповідати за покинуті автомобілі і чому українці не поспішають з утилізацією .
Деякі машини, як розповідають кияни, стоять у дворах по 10 років. Шини таких авто вже вросли в землю. Кидають і вантажівки, і " лекговики ". Але ні ті, ні інші правоохоронці не можуть відвезти на штрафмайданчики, якщо машини не загороджують проїзд. Тому вирішувати, куди подіти автомотлох, повинні його власники, знайти яких буває складно .
"Собственник при контакте с ним говорит, что уже давно продал автомобиль. Мол, авто на него зарегистрировано, но он им уже не пользуется", – рассказывает командир Святошинской роты Вячеслав Вишневский.
Читайте також:
- Відеофіксація порушень ПДР: коли чекати "листів щастя" і зменшення числа аварій
- Депутати Ради вирішили зайнятися "євробляхами"
- Легалізація євроблях: ВР хоче знизити акцизи на вживані іномарки
- Полювання на "євробляхи": в Раді презентували нові покарання для водіїв
- У Запоріжжі планують реєструвати машини на єврономерах
- У Києві за добу згоріло три автомобілі