Зробити стартовою
26,38
29,82
РУС

Українці проміняли "євробляхи" на биті авто з США

Експерти попереджають: ризик потрапити на шахраїв зростає

Компанії,що займаютьсяпригономавтомобілівзСША,КанадитаГрузіївідзначаютьнебувале зростання попитуз бокуукраїнськихводіївнамашинизамериканськихаукціонів.Якрозповіливкомпаніях,приганялиавтомобіліпідзамовлення,в порівняннізроком-двомараніше,попитзрісприблизнона50%,пишеUBR.
Як правило, продаються такі авто битими, але при цьому набагато дешевше аналогічних моделей в Україні. І, що не маловажно, завозять їх цілком легально. Таким чином, на відміну від європейських можна отримати автомобіль з невеликим пробігом і свіжіший – 2-4 літні.

"Всі автомобілі везуть легально. Реєструються і ставляться потім на реєстрацію на українських номерах. При офіційній реєстрації відносини з поліцією і митницею нормальні. Цим цей бізнес і відрізняється від автомобілів на європейських номерах, коли незрозумілий юридичний статус автомобіля. І якщо з авто щось відбудеться, довести причетність власника до машини буде неможливо", – розповів керівник компанії-"пригонщика" Павло Денисов.

Терміни доставки автомобіля з штатів приблизно 2-3 місяці. З Грузії замовлення оброблять за тиждень, але по факту це будуть ті ж відремонтовані "американці" з аукціонів і дорожче на пару тисяч доларів.

Найчастіше українці замовляють машини відомих світових брендів: Toyota, Honda, Lexus і VW. Але ними, звичайно ж, не обмежуються. Завозять про основному автомобілі класу Євро-5 об'ємом до 3 л на бензині і до 2,5 л на дизелі – для них в Україні діє пільгове розмитнення.

Наприклад, орієнтовна ціна вже привезеного і розмитненого VW Passat 2014-2015 року випуску – 14 тис. дол. В Україні він обійдеться до 19 тис. дол. Американська Toyota Camry 2014 року випуску коштує до 16 тис. дол, тоді як у нас за неї попросять вже 22 тис. дол. Приблизно в стільки ж в Україні буде коштувати Ауді А4, в той час як штатівська обійдеться тисячі на три дешевше
.

Післявиборуавтоклієнтудоведетьсявнестипередоплатуврозмірівід10%,алене менше400дол.Залишокпотрібнопогаситивнаступнітри дні.Доставлятьмашинудоодеськогопорту,такщо"зустрічати"покупкудоведетьсяособисто.Алерозмитнитиможнавжеіза місцем проживання.

Такожнацінувпливаєітакізмінні,яктранспортуванняпоСША(змісцяпроведенняаукціонудопорту),податкиштатуіін.

Крімвартостісамогоавтонааукціоні,покупцевіпотрібнобудерозщедритисяна:
  • збориаукціону-близько 600дол.;
  • податки-якправило,до1тис.дол.;
  • транспортуванняпоСША-всередньому500(взалежностівідштату)дол.;
  • доставкадопортуОдеси-близько 1 000дол.;
  • прибажанні,страхуваннянадоставкупоморю-1,5%відвартостіавто;
  • якщоавтомобількоштує не менше20тис.дол.,тоє сенсзаплатитизаособистийоглядекспертомвШтатах-щевсередньому200дол.взалежностівідтого,де знаходитьсяавто.
  • іякщопопереднідва пунктине обов'язкові,топеревіритистраховуісторіючерезCarfaxабоAutocheckпростонеобхідно-ще40дол.
Деякіфірмиберутьстрахувальнийдепозитв1000 дол.,навипадокякщолюдинавідмовитьсяоплачуватиавтопісляпокупкинааукціоні.Депозитповертаєтьсяклієнтовіпісляоплати.

"Якщовавтомобільпісляпокупкинеобхідновкласти понад1,5тис.дол.,тозв'язуватисязтакиммине рекомендуємо.Такожукраїнцінерідконамагаютьсязанизитимитнувартістьавтовінвойсах,алемитникицешвидкопросікають.Іншихпроблемнакордонахзтакимимашинамине виникає",-зазначиввласниккомпаніїAvtoUsaDneprКостянтинКравець.

Обережнимвартобутиклієнтаміпід часвиборусамоїкомпанії-посередника.ВУкраїнірозвелосядужебагатофірм-шахраїв,прироботізякимиможназалишитисяібезгрошей,ібезавто.Впершучергу,експертирекомендуютьзапроситиутих,хтозібравсяпригнативам"залізногоконя"історіюдіяльностікомпанії.Простішекажучи,попроситипоказати,які автомобілівонивжезавезли,чи можутьвониїхпоказати,ічи євідгукиреальнихклієнтів,якимможназателефонуватиідокладнопро всерозпитати.

Продають "ляльок"

Вартовраховувати,щовУкраїні(яківГрузії)влаштувалосябагатоперекупів,якіганяютьсильнобитіамериканськіавтомобілісотнями,ремонтуютьїхіпродаютьнабагатодорожчереальноївартості.Тут,знову ж таки,надопомогуприйдеперевіркастраховоїісторіїконкретногоавто.

Ризикдляклієнтащеівтому,кажутьексперти,щоаукціонине несутьвідповідальностізастанавтомобіляіпродаютьйого"якє".Вибиратидоводитьсяпофотографіїлотаі за йогоописом.Врезультатіможнакупитиавто невтомустані,якогочекавпокупець.

"Варто враховувати, що на американських аукціонах торгують люди з усього світу, більшість авто йде на експорт і деякі недобросовісні громадяни цим користуються. Купують автомобілі, які користуються попитом після сильних ДТП, і роблять їм косметичний ремонт, після чого виставляють їх знову на продаж на аукціоні. Недосвідчені гравці часто купуються на цей трюк. На сленгу такі машини називають "ляльками". Дуже важливо перевірити історію автомобіля, документи, продавця. Інакше можна привезти не автомобіль, а шматок заліза", – зазначив співзасновник компанії Atlantic Motors Олександр Осадчук.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Українці проміняли "євробляхи" на биті авто з США". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь