У січні 2019 року попит на нові автомобілі в Україні впав на 21% порівняно з січнем 2018 року. Про це повідомили аналітики асоціації "Укравтопром". За їхніми даними, за перший місяць 2019 року реєстрацію в Україні отримали 5200 нових авто.
"Зниження інтересу споживачів до нових автомобілів пов'язано, насамперед, з лібералізацією імпорту уживаної техніки і пільговою легалізацією машин на єврономерах, сукупна частка яких в первинних реєстраціях легкових авто до кінця минулого року досягла 75%", – говориться в повідомленні.
Найкращий результат на українському ринку нових авто в перший місяць 2019 року продемонструвала марка Renault. У січні було продано 804 авто цієї марки, що на 37% більше проти січня 2018 року.
Другою за популярністю стала марка Toyota з результатом 632 зареєстрованих авто. Від свого показника річної давності Toyota відстала на третину.
Третє місце в рейтингу марок у Nissan – 427 нових авто, що на 4% менше, ніж роком раніше. На четвертій позиції KIA, яка поліпшила свій минулорічний показник на чверть до 390 шт. Замикає п'ятірку лідерів Skoda з результатом 341 авто (-22%).
Нагадаємо, за 2018 рік українці придбали 5,3 тисячі електромобілів. Це майже вдвічі більше, ніж роком раніше.