Українець Юрій Бойко зібрав своїми руками незвичайний автомобіль, донором для якого стали два автомобілі. Перший – це ГАЗ-24 1982 року випуску. Другий – BMW E34 M50B25, оснащений 2,5-літровим двигуном потужністю 192 кінські сили, передає Autorambler.
"Волга" була у володінні у Бойка з початку 2000-х років, і саме на ній він колись вчився їздити. Однак протягом останніх років автомобіль стояв на вулиці і гнив. Українець вирішив зберегти машину як пам'ять про минулі часи і подарувати автомобілю ще одне життя, схрестивши його з BMW, якому на момент початку роботи було близько 20 років, і який досить непогано зберігся. З такими вступними автор приступив до роботи.
Перед схрещуванням була проведена підготовка автомобілів. Так, від "Волги" залишився тільки кузов: 4 двері, багажник, капот, крила, пороги. Плюс – кілька деталей в салоні. А ось технічна складова була збережена від BMW 5-ї серії. Це – повністю ходова частина, двигун, паливна система, проводка, а також різні елементи в салоні: наприклад, передня панель з рульовим колесом, кондиціонер і багато іншого. Кузовом BMW було пожертвувано, незважаючи на його хороший стан, заради втілення проекту по "схрещування".
Потім почалася робота по з'єднанню двох моделей. Завдяки більшим розмірам 24-й "Волги" "газовський" кузов чудово встав на німецьке шасі. Проте, авторам проекту довелося зробити чимало змін. Наприклад, виготовити нові пороги, вварити підсилювачі для міцності конструкції, замінити передні і задні крила, зробити кріплення для передніх крил, фартуха, а також радіатора, і багато іншого. Сам Юрій Бойко зазначає, що "сильно попітнів", щоб все виставити правильно, а капот – чітко закривався.
У салоні майбутнього автомобіля авторам проекту довелося провести ряд особливих доробок. Оскільки ГАЗ-24 ширший, ніж BMW E34 – 1800 мм проти 1751 мм – передня панель "німця" не підходила за розмірами – була нижчою і вже, ніж необхідно. За допомогою спеціального матеріалу, тюнери ліквідували зазори над панеллю, а також між панеллю і дверима. При цьому було змінено положення оригінальних бічних повітроводів, а також зроблені спеціальні кріплення в дверних панелях. Після подальших доробок салон автомобіля був обшитий шкірою.
Після цього кузов автомобіля був пофарбований у чорний колір. Також були встановлені деталі від ГАЗ-24 – нові грати радіатора, дверні ручки, бічні вентиляційні дефлектори, фари, поворотники і задні ліхтарі, а також різні інші дрібниці.
Окремої розповіді заслуговує двигун автомобіля. Спочатку за основу був узятий оригінальний 2,5-літровий 192-сильний мотор від BMW E34, обсяг якого був збільшений до 3 літрів. Блок циліндрів був зточений на 1 мм, при цьому цілий ряд елементів (наприклад, шатунні вкладиші і поршневі кільця) були запозичені у двигуна M54B30. Крім того, було проведено чіп-тюнінг, в результаті чого новий трилітровий мотор став розвивати понад 200 кінських сил.
Читайте також:
- Триколісний автомобіль: простіше і дешевше
- Автопарк Верховної Ради хочуть кардинально змінити
- Кабмін визначив спецмита на авто з Європи
- "Шестисотий" для диктатора: на торги буде виставлено рідкісний лімузин Mercedes-Benz 600 Pullman
- ЗАЗ випустив нову модель
- Аваков спробував "вибити" у президента Mitsubishi знижку на позашляховики для Нацполіції
- В Україні створили унікальний "Запорожець", про який не знає навіть ЗАЗ
- ЗіЛ випустив свою останню машину в історії
- Химерний автомобіль: золото, діаманти і крокодиляча шкіра
- В Україні відроджується ще один автомобільний завод
- Лайфхак: як швидко очистити автомобіль від снігу
- Дивак підкорив мережу, приїхавши на Lamborghini з Британії в Буковель