В Естонії створили вінтажний електромобіль на трьох колесах

6 Червня 2018, 04:58

Автомобільчик – повнопривідний, він приводиться в рух за допомогою мотор-коліс


Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Повнорозмірний макет електромобіля Nobe 100

Маленька фірма Nobe з Естонії за допомогою краудфандингу розпочала збір коштів на запук в серію триколісного електромобіля. Першу "живу" машину планується підготувати до жовтня цього року, щоб виставити її на автосалоні в Парижі.

Зараз в складі компанії налічується тринадцять співробітників, більшість з яких – випускники Талліннського університету. Серед них – співзасновник фірми Мееліс Мерило, який раніше очолював фірму ZEV (Zero Emission Vehicles). Вона встигла запам'ятатися проектами електромобіля на базі газівської "Перемоги", двомісною ZEV 7 в дусі спорткара Lotus Seven і крихітною  триколісню машиною ZEV ELVE (зібраною в кузові китайської мікролітражки, що нагадує Smart).

Поки Nobe 100 існує тільки у вигляді рендерів і повнорозмірного макета, вирізаного на верстаті з програмним управлінням.

Засновник фірми Роман Муляр розповідає, що спочатку хотів створити стильний електромобільчик, який привертав би увагу як фольксвагенівський "Жук". І навіть порівнює свій проект з німецьким "кабіненроллером" Messerschmitt п'ятдесятих років. Але підсумковий результат швидше нагадує італійські машини 1950-х.

За ретро-дух в компанії відповідає англієць Джим Стоукс, у якого власна компанія з реставрації італійських олдтаймерів. Фірма Jim Stokes Workshops займається комплексною реставрацією і навіть випускає копії блоків, головок циліндрів і інших компонентів для багатьох моделей Alfa Romeo і Lancia.

Тягова батарея повинна стояти в центрі машини, на підлозі. Автомобільчик – повнопривідний. Він приводиться в рух за допомогою мотор-коліс. Але технічні характеристики електромобіля поки не уточнюються.

Зараз Муляр збирає кошти на випуск електромобіля за допомогою краудфандінга на платформі Funded by Me. Мінімальний внесок в краудфандингову кампанію – десять тисяч шведських крон, або 975 євро.

За 50 000 крон (4900 євро) можна замовити машину з першої партії в сто примірників. За сто тисяч крон (9800 євро) або більше дістанеться машина з першої десятки. Інформації про те, коли саме може початися серійне виробництво, поки немає.

Раніше Росія похвалилася триколісним електромобілем. Планується, що машина буде затребувана у служб, які обслуговують парки і зони відпочинку, а також операторів каршерінгу.

Також ми писали, що американська компанія Vanderhall випустила бюджетну версію свого триколісного автомобіля власної розробки. Старша модель під назвою Laguna оснащена турбомотором General Motors об'ємом 1,4 літра і потужністю 200 кінських сил. У парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач автомобіль розганяється з місця до 100 км/год всього за 4,5 секунди, а максимальна швидкість з міркувань безпеки обмежена електронікою на позначці 220 км/год. Маса "Лагуни" становить 703 кілограми.

А каліфорнійський стартап Sondors на моторшоу в Лос-Анджелесі представив прототип триколісного електрокара Model Sondors. Особливістю автомобіля стало використання смартфона або планшета в якості приладової панелі. Очікувана ціна новинки – 10 000 доларів.


Ви зараз переглядаєте новину "В Естонії створили вінтажний електромобіль на трьох колесах". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Мотор

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...