Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Власників нерозмитнених "євроблях" почнуть штрафувати

7 серпня, 14:45

Авто на єврономерах зупинятимуть для перевірки, а в разі несплати штрафів забирати на штрафмайданчик

Власників "євроблях", які незаконно перебувають в Україні, незабаром почнуть штрафувати. Пільговий період для власників авто на єврономерах, коли легалізувати машини можна було зі знижкою, закінчився ще в лютому 2019 року. Тоді водіям дали час на розмитнення до 24 травня, пізніше термін перенесли на 24 серпня. Після цієї дати почнуть діяти санкції.

За перевищення термінів перебування на території України від 10 до 20 діб потрібно буде сплатити 17 тис. грн. За термін від 20 до 30 діб – 85 тис. грн. Якщо ж автомобіль затримався більш ніж на місяць, тоді необхідно заплатити 170 тис. грн, або водія чекає конфіскація автомобіля.

"Під час пільгового періоду розмитнили приблизно 200 тис. авто, це 25% тих, які реально є на сьогоднішній день", – каже автоексперт Сергій Ключук.

Ті ж, хто залишився на "євробляхах", незабаром потраплять під пильну увагу правоохоронців. Їх зупинятимуть для перевірки умов ввезення і в разі порушень виписуватимуть штрафи. На сплату виділятимуть тиждень-два. Якщо зупинять повторно, оштрафують на більшу суму. Або доставлять авто на штрафмайданчик, де за його перебування теж доведеться платити.

Власники "євроблях" при цьому чинитимуть опір, впевнений автоексперт Сергій Суховський.

"Найскладніше це буде зробити в столиці і у великих містах, і простіше – на околицях. Тому що в великих містах більше юридично підкованих людей, у яких є знайомі, які можуть допомогти з юридичною практикою"- зазначає Суховський.

У той же час, за даними експерта, саме під час пільгового періоду українці додатково ввезли понад 130 тис. "євроблях", щоб розмитнити їх на вигідних умовах. Такий потік старих європейських машин неабияк вдарила і по офіційних імпортерах, що продають нові іномарки.

"Після п'яти-восьми років експлуатації німець продає авто, оскільки ремонт в Німеччині дорогий, плюс екологічний збір зі страховкою на старе авто дорожче. А якщо нікому продати, то німець і далі буде їздити і не купуватиме нове. Тому лобі ЄС в Україні і лобіює прийняття таких законів, щоб перетворити Україну на країну-споживача секонд-хенду з ЄС", – вважає голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів Олег Назаренко.

Згідно з даними Державної фіскальної служби, нерозмитненими в Україні залишилося менше 430 тис. "євроблях". Всього з початку пільгового періоду українці встигли легалізувати понад 200 тис. автомобілів з іноземною реєстрацією. А після розмитнили ще 20 тис.

Нагадаємо, машини, що знаходяться в Україні, – чи не найстаріші в світі. Середній вік авто – близько 16 років.

Як повідомлялося, раніше уряд України заборонив імпорт автомобілів з Росії, проте вступ цього ембарго в силу відстрочили до кінця 2019 року. При цьому, як відзначають автодилери, виникли серйозні проблеми із закупівлею автозапчастин. За словами фахівців, тепер імпортерам потрібно доводити, що вони ввозять запчастини не з РФ. А надання сертифікатів походження створює серйозні труднощі.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...