Китайська компанія Alibaba, яка володіє інтернет-магазином AliExpress, в "День холостяка" продала товарів на 30,8 млрд доларів. Про це свідчать дані Reuters.
Сума продажів на 6,5 млрд перевищила минулорічну. Таким чином, Alibaba встановила історичний рекорд. Зростання щодо рекордного показника 2017 роки (25,3 млрд доларів) склало 27%.
За перші 85 секунд продажів було реалізовано продукції на 1 млрд доларів, а за першу годину – на 10 млрд.
У ТОП-10 країн за обсягами покупок в День холостяка увійшли Японія, США, Корея, Австралія, Німеччина, Великобританія, Франція, Іспанія, Нова Зеландія і Італія. Найбільш продаваними товарами стала продукція Xiaomi, Apple і Dyson.
"День холостяка" в Китаї щорічно відзначають 11 листопада. Це не зовсім традиційне китайське свято. За даними видання китайської компартії, студенти КНР придумали його в 1990-і роки на противагу Дню святого Валентина.
Дата 11 листопада було обрано не випадково – на думку китайців, що вірять в магію цифр, число 11.11 нагадує "голі гілки" – так в Китаї називають одиноких чоловіків і жінок. Alibaba влаштовує масштабні розпродажі 11 листопада з 2009 року.
Нагадаємо, для українців покупки на AliExpress стануть дорожче – цінні посилки обкладуть податками.
Раніше в Україні обговорювалась також ідея обкласти 20%-ним податком міжнародні посилки, вартість яких перевищує 22 євро . Відповідний документ вже знімали з порядку денного через суспільне невдоволення .
Читайте також:
- Вигода AliExpress і eBay під питанням: українцям загрожують податки на посилки з-за кордону
- Голова китайського торгового гіганта Alibaba пішов у відставку
- Alibaba і IBM очолили рейтинг найбільших винахідників у сфері блокчейна
- У Китаї попередили про "загрозу" з боку зарубіжних кріптоплатформ
- AliExpress масово блокує користувачів з Росії: названі причини