Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,26
31,04
РУС

Антимонопольники почали розслідування проти "великої трійки" мобільних операторів

"Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell змінили терміни розрахункового періоду в тарифних планах

Mobile ID повинен забезпечити прозорість і якісний сервіс. Фото: pixabay.com
Mobile ID повинен забезпечити прозорість і якісний сервіс. Фото: pixabay.com.
Антимонопольники почали розслідування проти "великої трійки" мобільних операторів //smm.ollcdn.net/img/article/11880/69_main_new.1516037157.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11880/69_tn.1516037157.jpg Бізнес "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell змінили терміни розрахункового періоду в тарифних планах

Антимонопольний комітет України (АМКУ) почав розгляд справи про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції трьома найбільшими мобільними операторами країни – "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила державна уповноважена АМКУ Марія Процішен. 

"Було ухвалене рішення про відкриття справ проти компаній "Київстар", "Vodafone Україна" і lifecell за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції", - заявила держуповноважена АМКУ.

Йдеться про зміну мобільними операторами розрахункового періоду в тарифних планах – з місяця до 28 днів.

За словами Процішен, оператори пояснили таке рішення тим, що розрахунковий період в один місяць встановлений законодавством саме по відношенню до абонентської плати, і підкреслили, що у них є інший вид оплати – "плата за пакет послуг", до якого таке нормативне обмеження не поширюється.

Водночас, за інформацією АМКУ, у внутрішніх документах операторів в розділах "Термінологія" згадується саме "абонентська плата", що не вписується в логіку пояснень операторів. Процішен підкреслює, що окремі оператори навіть у своїй комунікації з абонентами про введення чотиритижневого розрахункового періоду писали навпроти платежу – "абонплата".

Як повідомлялося, в 2019 році повинна стати доступною послуга збереження мобільного номера після зміни оператора. Так, українці спокійно зможуть перейти від одного оператора до іншого, при цьому не втративши номер. Сайт "Сьогодні" розбирався, коли нововведення запрацює, як воно функціонуватиме і що про нього треба знати.

Раніше ми також писали про те, що за останні роки в Україні стаціонарних телефонів стало менше на 30%, а таксофони просто зникають – їх кількість зменшилася більш ніж у 10 разів.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Антимонопольники почали розслідування проти "великої трійки" мобільних операторів". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...