Зробити стартовою
26,39
29,52
РУС

Apple перестав бути найдорожчим брендом у світі

"Яблучну" корпорацію обігнали їхні одвічні конкуренти

"Контингент" в списку найдорожчих брендів
"Контингент" в списку найдорожчих брендів .

Інтернет-гігант Google Inc. обігнав корпорацію Apple і посів перше місце в світі за вартістю бренду. Про це йдеться в дослідженні 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, проведеному агентством Millward Brown за замовленням найбільшої рекламної компанії світу WPP.

На даний момент бренд Google оцінюється в $158,8 млрд, з минулого року його вартість злетіла на 40 %. Бренд Apple при цьому подешевшав на 20 %, до $ 147,9 млрд. Третє місце як і раніше займає IBM зі $107,5 млрд (-4 %), яка при цьому першенствує серед брендів, орієнтованих в першу чергу на інші компанії (B2B).На четвертому рядку також виявився представник сфери інформаційних технологій і телекомунікацій – Microsoft Corp. ($90,2 млрд).

У першу десятку рейтингу також увійшли McDonald's, Coca-Cola, Visa, AT & T, Marlboro і Amazon.

За словами глави одного з підрозділів WPP Девіда Рота, 71 з 100 брендів, що входять в ренкінг, не змінився з 2008 року, незважаючи на істотні зміни в господарській діяльності та суспільному житті, однак з'явилися і нові компанії.

Нагадаємо, минулого тижня
 Apple і Google домовилисявідкликатипозовипро порушення патентів,поданіодин проти одного. У спільнійзаяві представникикомпаній такожзаявили,що мають намірразом працюватинадреформоюпатентної системи.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Apple перестав бути найдорожчим брендом у світі". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь