Інтернет заполонили ролики, автори яких намагаються вразити глядачів не відеозйомкою, а звуковим супроводом.
Блогери шукають, де записати на камеру незвичайні шуми і шелестіння. Автори таких роликів, наприклад, відкривають пачки з чіпсами, хрумтять, зітхають, шепочуть, відривають скотч від поверхні і навіть ріжуть мило. І все це, виявляється, користується величезним попитом.
Такі відео багатьом здаються дивними, але не дивують професора-фізіолога Крейга Річарда з Вірджинії. Він стверджує, що ролики з нехитрими сюжетами дивляться чи не краще, ніж популярні фільми. Справа в тому, що прості дії і тихі монотонні звуки допомагають зняти стрес.
"Вони дають людям відчуття глибокого релаксу. Це схоже на кращий в світі масаж. Такі відео дуже популярні. У деяких авторів більше мільйона шанувальників!" – зазначає Крейг Річард.
Марія вже кілька років знімає відеоролики про те, як торкається до різних предметів. Її відео подивилися вже півмільярда разів. Завдяки відданим шанувальникам, Марія заробляє в інтернеті мінімум три тисячі доларів на місяць. Це більше 80 тисяч гривень.
Моду на заспокійливі звуки перейняв і бізнес. Наприклад, в рекламі пива використовують звук шипіння напою. А в Нью-Йорку вже навіть відкрили спеціальний оздоровчий центрі, де улюблені звуки клієнтів відтворюють в реальності. Наприклад, шарудять папером або шепочуть на вухо.
При цьому також рейтинги переглядів в мережі б'ють відео звичайних фермерів і аграріїв.
Нагадаємо, українці активно вчаться заробляти на покупках в інтернеті – наші співвітчизники освоюють кешбек.