Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Європейці не вірять, що їжа в майбутньому стане кориснішою

5 червня 2016, 01:05

Споживачі з Європи погано розбираються в здоровому харчуванні

55% європейських споживачів очікують, що їжа в найближчі 10 років стане різноманітнішою, але при цьому побоюються, що їжа стане менш здоровою, свіжою і натуральною. І – дорожчою. Про це свідчать дані глобального дослідження "Смак завтрашнього дня", яке проводиться раз на три роки.

Так, в тому, що якість продуктів харчування погіршиться, впевнені 32% європейських споживачів, а 77% респондентів не вірять, що в майбутньому на полицях магазинів з'являться більш свіжі продукти харчування.

"Через медіа споживачі регулярно піддаються інформаційним атакам про те, що для них добре, а що – погано. Насправді дослідження показало, що знання споживачів дуже обмежені, і їх переконання будуються на сприйнятті, а не на фактах. Наприклад, всього 29% європейських споживачів знають, що хліб містить клітковину, в той час як 80% вважають, що онa робить продукт більш корисним", – наголошується в результатах дослідження.

Споживачі вибирають продукти по співвідношенню смаку, корисності і свіжості – тому тільки продукти, що відповідають відразу всім трьом критеріям, будуть користуватися попитом у майбутньому. 62% європейців відзначають, що, перш ніж зробити покупку, ретельно вивчають етикетки і хочуть, щоб етикетка містила достовірну і зрозумілу інформацію.

Сильний вплив на вибір споживачів мають також заяви "без добавок/консервантів" і "без ГМО"
.

Реклама

В тренді
Остаточне скасування депутатської недоторканності, розпуск ЦВК, зниження ціни на газ, зліт гривні: підсумки тижня

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...