Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,98
31,9
РУС

Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу

Моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон

фото AFP
фото AFP.
Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу //smm8.ollcdn.net/img/article/11304/46_main_new.1516929232.jpg //smm9.ollcdn.net/img/article/11304/46_tn.1516929232.jpg Бізнес Моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон
SMM-менеджериірекламістиб'ють на сполох-надняхFacebookвстановив більш жорстківимогидореклами, що розміщується в соцмережі. Крімшироковідомоїзаборони на рекламу криптовалют і ICO, підтабупотрапиломайжевсе,щоособливоактивнопросуваютьнапланеті,пише UBR.

Вцілому,моральнийкодексFacebookмістить29пунктівстрогихзабороніщедесятокумовнодозволеноїреклами-передтим,якдатидобронарозміщення,експертисоцмережіпереглянутьповідомленняівинесутьвердикт,чи вартопоказуватиїїсвоїмкористувачам.По суті,такаполітикавідповідаєпринципамризик-орієнтованогопідходу,відзначаютьфахівці.

Повнийсписокжорсткихзаборонвиглядаєтак:

  • нелегальніпродуктиіпослуги;
  • дискримінаціяза будь-якими ознаками;
  • тютюнові вироби;
  • лікиіпов'язанізлікамипродукти;
  • небезпечніхарчовідобавки,яківизнаніFacebookнебезпечними;
  • зброя,боєприпасиабовибуховіречовини;
  • товариабопослугидлядорослих,крімрекламиплануваннясім'їабоконтрацепції;
  • матеріалидлядорослих;
  • сенсаційніматеріали;
  • особистіхарактеристики;
  • матеріали,що вводятьвоману;
  • спірніматеріали,яківикористовуютьсуперечливіполітичніабосоціальніпитаннявкомерційнихцілях;
  • обладнаннядляспостереження(шпигунськікамери,пристроїдлявідстеженнямобільнихіт.д.);
  • неіснуючафункціональність;
  • особисте здоров'я(реклама,що показуєрезультат"до"і"після");
  • споживчі кредитиіпозики"дозарплати";
  • мережевий маркетинг;
  • скандинавськіаукціони;
  • підробленідокументи;
  • шпигунськеабо шкідливі програми,включаючипосиланнянаних;
  • несанкціонованіпристроїдлястрімінгу;
  • забороненіфінансовіпродуктиіпослуги.

ОкремоFacebookбудеприйматирішенняпоумовнодозволенійрекламі.Наприклад,просуватиалкогольвсоцмережіможна,алеза умовидотриманнямісцевихзаконівікоректноготаргетингу.Аслужбизнайомствпередтим,якрозміщуватирекламу,повинніотриматиписьмовий дозвіл.Подібніобмеженнявстановленіідляонлайнаптек,державнихлотерей,підписанихіфінансовихпослуг.

ТакожFacebookрозширивперелікобмеженьдлярекламодавціввчастинізборуінформаціївідкористувачів.Уплатнихпублікаціяхможназапитуватибудь-якідокументи,пароліілогіни,політичніуподобання,сексуальнуорієнтаціюімасуіншихданихособистогохарактеру.

Посиленняправилрозміщенняплатногоконтентупов'язанознедавнімскандалом з Cambridge Analytica, вякийвиявилася залученоюкомпаніяМаркаЦукерберга.ПізнішеFacebookвизнав,щоврезультатіїхнеобачностіособистіданіпонад 87млн користувачівбуливикористанітретімиособамидляманіпулюваннягромадською думкою.

Ви зараз переглядаєте новину " Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...