Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу

15 Квітня 2018, 04:52

Моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон

<p style="text-align: justify;">фото AFP</p>
фото AFP
SMM-менеджери і рекламісти б'ють на сполох - на днях Facebook встановив більш жорсткі вимоги до реклами, що розміщується в соцмережі. Крім широко відомої заборони на рекламу криптовалют і ICO, під табу потрапило майже все, що особливо активно просувають на планеті, пише UBR.

В цілому, моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон і ще десяток умовно дозволеної реклами - перед тим, як дати добро на розміщення, експерти соцмережі переглянуть повідомлення і винесуть вердикт, чи варто показувати її своїм користувачам. По суті, така політика відповідає принципам ризик-орієнтованого підходу, відзначають фахівці.

Повний список жорстких заборон виглядає так:

  • нелегальні продукти і послуги;
  • дискримінація за будь-якими ознаками;
  • тютюнові вироби;
  • ліки і пов'язані з ліками продукти;
  • небезпечні харчові добавки, які визнані Facebook небезпечними;
  • зброя, боєприпаси або вибухові речовини;
  • товари або послуги для дорослих, крім реклами планування сім'ї або контрацепції;
  • матеріали для дорослих;
  • сенсаційні матеріали;
  • особисті характеристики;
  • матеріали, що вводять в оману;
  • спірні матеріали, які використовують суперечливі політичні або соціальні питання в комерційних цілях;
  • обладнання для спостереження (шпигунські камери, пристрої для відстеження мобільних і т.д.);
  • неіснуюча функціональність;
  • особисте здоров'я (реклама, що показує результат "до" і "після");
  • споживчі кредити і позики "до зарплати";
  • мережевий маркетинг;
  • скандинавські аукціони;
  • підроблені документи;
  • шпигунське або шкідливі програми, включаючи посилання на них;
  • несанкціоновані пристрої для стрімінгу;
  • заборонені фінансові продукти і послуги.

Окремо Facebook буде приймати рішення по умовно дозволеній рекламі. Наприклад, просувати алкоголь в соцмережі можна, але за умови дотримання місцевих законів і коректного таргетингу. А служби знайомств перед тим, як розміщувати рекламу, повинні отримати письмовий дозвіл. Подібні обмеження встановлені і для онлайн аптек, державних лотерей, підписаних і фінансових послуг.

Також Facebook розширив перелік обмежень для рекламодавців в частині збору інформації від користувачів. У платних публікаціях можна запитувати будь-які документи, паролі і логіни, політичні уподобання, сексуальну орієнтацію і масу інших даних особистого характеру.

Посилення правил розміщення платного контенту пов'язано з недавнім скандалом з Cambridge Analytica, в який виявилася залученою компанія Марка Цукерберга. Пізніше Facebook визнав, що в результаті їх необачності особисті дані понад 87 млн користувачів були використані третіми особами для маніпулювання громадською думкою.

Ви зараз переглядаєте новину "Facebook ввів "драконівські" заборони на рекламу". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...