Google покарав російський пропагандистський канал

4 Жовтня 2017, 08:43

В IT-компанії пояснили своє рішення допитом в Сенаті США

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Президент</span> <span>РФ</span> <span>Володимир</span> <span>Путін</span> <span>в</span> <span>ефірі</span> <span>Russ
Президент РФ Володимир Путін в ефірі Russ
Google видалив російський телеканал Russia Today (RT) з Google Preferred - преміум-пакету каналів на YouTube, який компанія пропонує рекламодавцям. Про це пише Bloomberg з посиланням на прес-секретаря Google.

В IT-компанії пояснили своє рішення ситуацією з впливом Росії на вибори президента в США. Відзначається, що представників Google разом з працівниками Facebook іTwitter викликали на допит в комітет з питань розвідки Сенату США.

При цьому, як наголошується в матеріалі, Сенат вважає RT "близьким до російської влади".

"Слідчі з Конгресу розглянули роль телеканалу Russia Today і інших мереж, які спецслужби США визначили, як близькі російському уряду", - зазначає агентство.
Керівництво RT перевіряє інформацію про видалення каналу з Google Preferred.

Преміум-пакет Google Preferred був створений, щоб пропонувати своїм рекламодавцям розміщувати свою рекламу на відео-каналах, які мають більше 2 мільйонів передплатників.

Ви зараз переглядаєте новину "Google покарав російський пропагандистський канал". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...