Компанія Alphabet, що володіє Google Inc., прийняла рішення придбати у Twitter підрозділ під назвою Fabric, який займається створенням інструментів мобільної розробки. Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на дані компанії.
"Сьогодні ми починаємо нову главу в історії Fabric і раді повідомити, що підписали угоду про поглинання Fabric Google і про перехід команди в групу розробників Google", – йдеться в повідомленні компанії.
Фінансові деталі, включаючи вартість угоди, не розголошуються.
Twitter запустила сервіс Fabric в 2014 р. В даний час він використовується більш ніж 580 тис. розробників мобільних додатків. Fabric об'єднував в собі раніше придбані Twitter сервіси: Crashlytics (сервіс інформування про збої в роботі додатків) і MoPub (сервер для оголошень, інструментарій для створення реклами та розширена технологія RTB – торг в реальному часі).
У Alphabet повідомили, що команда Fabric увіллється до складу підрозділу Google's Developer Product Group і буде працювати спільно з командою Firebase, яка також займається створенням і випуском інструментарію для мобільних розробників і була придбана Google за кілька днів до запуску Fabric.
Згідно з умовами угоди Google також отримає сервіс для відстеження збоїв в додатках Crashlytics. Покупець не став розкривати, скільки співробітників Twitter перейде в Googleі.
Завдяки цій угоді Google має намір розширити функціональність Firebase. Передбачається, що сервіс стане платформою для розробників, в якій об'єднаються інструменти для створення мобільних додатків і відстеження їх роботи.
Продаж підрозділу Fabric є частиною плану Twitter по скороченню робочої сили і витрат всередині компанії. Twitter продала Fabric після недавнього закриття відеосервісу Vine і скорочення на 9% штату співробітників.
Компанія розпродає по частинах свій бізнес на тлі падаючого прибутку і відмови деяких великих потенційних покупців, включаючи Google і Salesforce.com, від покупки Twitter.