Найбільший європейський рітейлер H&M, який є одним з найочікуваніших в Україні брендів, відкриє другий магазин мережі в Україні вже в жовтні 2018 року. Про це повідомила генеральний директор H&M в Україні Домінік Фантачіно.
"Перший магазин площею 3 тис. кв. м ми відкриємо завтра (18 серпня. – Ред.) в ТРЦ Lavina Mall, а другий – в ТРЦ Sky Mall в жовтні. Ми впевнені, що Україна – великий ринок, і ми досліджуємо інші локації в Києві та у великих містах", – сказала Фантачіно.
За словами гендиректора H&M Фредріка Олссона, компанія також розглядає можливість відкриття магазинів в Україні в стріт-ритейлі.
"Ключова вимога до локації магазинів, як говорив каш засновник, – бути там, де покупці ходять з сумками для покупок ... Є ще багато привабливих локацій і, можливо, одного дня ми також відкриємо магазин на Хрещатику", – сказав Олссон.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Компанія також розробляє власний онлайн-магазин, проте терміни його запуску поки невідомі.
За словами гендиректора рітейлера, H&M оптимістично оцінює перспективи розвитку мережі в Україні. Водночас H&M поки не планує виводити на український ринок інші бренди групи.
За інформацією прес-служби H&M, пріоритетним напрямком для розширення мережі H&M в Україні є інші великі міста, крім Києва, в зв'язку з великим попитом з їх боку. Зараз ритейлер досліджує великі міста і шукає відповідні локації.
Нагадаємо, в липні 2017 року компанія H&M офіційно оголосила про плани вийти на український ринок. До цього повідомлялося, що H&M зацікавлася українським ринком, але компанія не підтверджувала цю інформацію.
Але, як зазначали експерти, у випадку H&M в Україні широко представлені його конкуренти аналогічного цінового сегмента, що свідчить про наявність попиту і реалістичності успішної роботи в країні.
Це вже друга спроба бренду почати роботу в Україні – перша сталася в 2014 році, коли H&M уклала договір з ТЦ Respublika. Тоді угоду заморозили ще на етапі узгодження документів.