Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

H&M приходить в Україну: стало відомо, де і коли відкриється другий магазин

17 серпня 2018, 16:53

Робота першого магазину легендарного бренду в Києві почнеться вже завтра, 18 серпня

Фото: Wikipedia

Фото: Wikipedia

Найбільший європейський рітейлер H&M, який є одним з найочікуваніших в Україні брендів, відкриє другий магазин мережі в Україні вже в жовтні 2018 року. Про це повідомила генеральний директор H&M в Україні Домінік Фантачіно.

"Перший магазин площею 3 тис. кв. м ми відкриємо завтра (18 серпня. – Ред.) в ТРЦ Lavina Mall, а другий – в ТРЦ Sky Mall в жовтні. Ми впевнені, що Україна – великий ринок, і ми досліджуємо інші локації в Києві та у великих містах", – сказала Фантачіно.

За словами гендиректора H&M Фредріка Олссона, компанія також розглядає можливість відкриття магазинів в Україні в стріт-ритейлі.

"Ключова вимога до локації магазинів, як говорив каш засновник, – бути там, де покупці ходять з сумками для покупок ... Є ще багато привабливих локацій і, можливо, одного дня ми також відкриємо магазин на Хрещатику", – сказав Олссон.

Реклама

Компанія також розробляє власний онлайн-магазин, проте терміни його запуску поки невідомі.

За словами гендиректора рітейлера, H&M оптимістично оцінює перспективи розвитку мережі в Україні. Водночас H&M поки не планує виводити на український ринок інші бренди групи.

В тренді
У світі впали ціни на нафту: у чому причина

За інформацією прес-служби H&M, пріоритетним напрямком для розширення мережі H&M в Україні є інші великі міста, крім Києва, в зв'язку з великим попитом з їх боку. Зараз ритейлер досліджує великі міста і шукає відповідні локації.

Нагадаємо, в липні 2017 року компанія H&M офіційно оголосила про плани вийти на український ринок. До цього повідомлялося, що H&M зацікавлася українським ринком, але компанія не підтверджувала цю інформацію.

Але, як зазначали експерти, у випадку H&M в Україні широко представлені його конкуренти аналогічного цінового сегмента, що свідчить про наявність попиту і реалістичності успішної роботи в країні.

Це вже друга спроба бренду почати роботу в Україні – перша сталася в 2014 році, коли H&M уклала договір з ТЦ Respublika. Тоді угоду заморозили ще на етапі узгодження документів.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...