Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Через "жовтих жилетів" у Франції впали продажі шампанського

27 березня, 10:02

Фахівці стурбовані скороченням числа туристів в країні

/ Фото: Pixabay

Продажі шампанського у Франції в 2018 році впали до рівня 2004 року, зокрема, через протести "жовтих жилетів". Про це пише газета Le Figaro з посиланням на Міжпрофесійний комітет виробників шампанського.

Так, в минулому році продажі знаменитого напою впали на 1,8% і склали 301,9 млн пляшок. За даними комітету, спад в першу чергу обумовлений зниженням попиту на французькому і британському ринках. Як вказали в комітеті, "вперше за 100 років обсяг продажів у Франції був нижче експорту".

"Ми стурбовані зниженням обсягів продажів, спад продажів у Франції і Великій Британії не компенсується зростанням експорту", – заявив співголова комітету Жана-Марі Баріера в розмові з агентством Reuters.

Реклама

За даними організації, у Франції в 2018 році продажі продовжували знижуватися в умовах несприятливої ​​економічної ситуації, а в кінці року на попит сильно вплинув рух "жовтих жилетів".

"Наслідки руху "жовтих жилетів" важко оцінити, але вони були реальними", - зазначив Баріер.

В тренді
День Незалежності: як Україна відзначає свято
День Незалежності України-2018. Фото: depositphotos

Він пояснив, що зниження продажів на внутрішньому ринку пов'язане зі скороченням чисельності туристів в Парижі та інших регіонах через маніфестації.

Бар'єр також нагадав, що несприятливим фактором, який впливає на продажі шампанського, є і конкуренція з італійським ігристим вином Prosseco, яке "в три-чотири рази дешевше". До слова, раніше ми писали, в чому різниця між шампанським і просекко.

Нагадаємо, в Україні поки не можуть придумати нові назви для коньяку, шампанського і іншої алкогольної продукції "з захищеними географічними позначеннями". В рамках "вільної торгівлі" з ЄС Україна взяла на себе зобов'язання ввести з 1 січня 2026 року нові назви для коньяку, шампанського, портвейну, мадери, хересу і так далі. Згідно з умовами угоди, продукція, що вироблена поза провінціями Шампань, Коньяк і так далі, повинна бути перейменована.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...