Як відкрити магазин домашніх товарів: бізнес-план

На продажу аксесуарів для дому заробимо 120 тис. грн на місяць

Ринок нерухомості оживає: в великих містах активно будуються нові будинки і цілі мікрорайони, а люди, втомлені жити в убитих хрущовках, прагнуть перебратися в просторі і світлі квартири. Це нове житло вимагає оригінального ремонту, красивих меблів і якісних аксесуарів для дому .

А раз попит на ці товари стабільний і навіть потроху зростає, має сенс розглянути запуск невеликого магазинчика домашніх аксесуарів в таких нових житлових масивах
.

"Це важливо і актуально для новоспечених домовласників, оскільки вони хочуть заощадити свій час у пошуках цікавих фішок для кухні або ванної. Також поява таких торгових точок допомагає в створенні інфраструктури обслуговування в нових мікрорайонах. І ті магазини, що з'являться в таких житлових масивах першими, відразу ж отримують всіх місцевих покупців і йдуть далеко вперед в питаннях конкуренції, адже якщо асортимент сподобається клієнтам, вони не будуть шукати товар в інших магазинах", – вважає керівник Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.

" Сегодня" вивчила перспективи відкриття магазину домашніх товарів в Києві .

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

1.Характеристика проекту

Відкриваємо в Києві магазин товарів для дому "Домашненько". Будемо продавати найрізноманітніші корисності – рушники, посуд, канцтовари, фоторамки, тапочки, аксесуари для ванної і т. д. Орієнтуємося ми на середні ціни і оригінальний товар. Для цього підшукаємо цікавих виробників хендмейд-виробів в Україні і будемо відслідковувати цікавих продавців на іноземних порталах, в тому числі в США і Китаї. У Києві працюють десятки аналогічних магазинчиків, але наша конкурентна перевага буде в запуску точки продажів в новому мікрорайоні. За оцінками, якщо щодня 10 осіб придбають товари на середній чек в 400 грн, проект окупиться через 2,6 року.

2. Стартовий капітал

Перед запуском магазину закупимо техніку: два ноутбука, ксерокс, принтер, калькулятори, сейф, 2 мобілки, модем – роутер і термінал для безготівкових розрахунків. На ці цілі витратимо 50 тис. грн. Окремо доведеться витратитися на установку камер відеоспостереження і сигналізації – все це потягне на 20 тис. грн. Не обійтися без закупівлі меблів: стіл, 2 стільці, стелажі, вітрина, вішалки обійдуться в 20-30 тис. грн .

Реклама

І, звичайно, потрібно сформувати початковий запас товарів: на ці завдання врахуємо 150 тис. грн .

ВСЬОГО: 250 тис. грн.

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

3. Поточні витрати

Для роботи потрібно приміщення в оренду. Будемо шукати варіант в новому мікрорайоні. Неважливо, буде точка у метро або в глибині району. Головне, щоб в пішій доступності 15 хвилин не було конкурентів. Оптимальною стане суборенда приміщення в 20 кв.м в квартирі на 1 – му поверсі новобудови. Важливо, щоб кімната була з ремонтом, щоб не витрачатися на " косметику ". Такий варіант, а також оплата ЖКП, інтернету, мобзв'язку і сигналізації обійдеться в 15 тис. грн .

Команда. У магазин знадобляться 2 продавця, тому працевлаштуємо 1 – го співробітника, а замінювати його буде власник. Працювати будуть через день ( зміна 500 грн + % ). В обов'язки входять продаж товару, ведення звітності, робота з постачальниками, прийом дзвінків, оновлення соцмереж, прибирання. Потрібен бухгалтер (3000 грн ) .

Допзавдання. Можуть виникати форс – мажори: наприклад, зламався ноутбук – на ці потреби закладемо 20 тис . грн .

ВСЬОГО: 53 тис. грн в місяць

4. Маркетинг, реклама

Популяризувати товар допоможе онлайн – версія нашого магазину. Тому потрібно вкласти близько 20-25 тис. грн в створення повноцінного сайту і оренду домену з хостингом на рік. А ось сторінки в " Фейсбуці " і " Інстаграмі " та інших соцмережах запустимо безкоштовно. Будемо там розміщувати цікаві новини, акції, новинки і т. д. А ще будемо публікувати пости в групах за інтересами .

Реклама. Тут доведеться вкластися в покупку вивіски і штендера, друк візиток і флаєрів. На ці завдання піде близько 10 тис. грн від початку і ще 2000 грн на місяць. Ще 5 тис. грн закладемо в місяць на реалізацію різних рекламних цілей в інтернеті і соціальних мережах .

ВСЬОГО: 35 тис. грн на старті і 7 тис. грн в місяць.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

5. Окупність проекту

Експерти кажуть: націнка стартує від 50%. Це означає, що середній чек в магазині може скласти 400 грн. Якщо щодня 10 осіб будуть купувати товари на цей чек, щомісяця заробимо 120 тис. грн. Звідси мінусуємо бонуси продавцям 5% (6000 грн), залишається 114 тис. грн. Ще потрібно відняти поточні (53 тис.) і маркетингові (7 тис.) витрати (всього 60 тис.), одержуємо 54 тис. грн. З урахуванням обсягу продажів потрібно закласти на підтримку товарних запасів близько 30% від початкових 150 тис. грн. Тобто, 45 тис. грн. Це означає, що з доходів залишається 9 тис. грн. Якщо згадати про стартові (250 тис.) і маркетингові (35 тис.) інвестиції (всього 285 тис.), магазин окупиться через 2,6 року.

Просувайте товари в інтернеті

Наш бізнес – план столичного магазинчика домашніх аксесуарів проаналізував керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський. Він вважає, що торгівля товарами для дому є завжди актуальною, оскільки в останні роки люди часто живуть в ритмі " загнаної білки " і їм дуже хочеться розслабитися вдома, приходячи туди після роботи .

"Багато українців люблять часто оновлювати свої квартири або будинки, причому зміни їм приємні навіть в дрібницях. Одним достатньо купити нові фіранки на кухню, а інші можуть довго шукати органайзери або зручні коробочки для зберігання посуду чи постільної білизни. Такий пошук цікавих аксесуарів для дому допомагає людям забути про повсякденні тривоги і переключитися на тему створення зі свого будинку справжньої релакс-фортеці, куди стороннім людям і негативним емоціям вхід заборонено. Тому, якщо власники магазинів домашніх товарів навчаться вгадувати настрої своїх відвідувачів і запропонують їм той самий товар, обсяги продажів виявляться не тільки стабільні, але і будуть постійно зростати", – зазначає Забловський.

При цьому економіст рекомендує приділяти однаково важливу увагу просуванню торгівлі і в офлайн -точці, і на інтернет – сайті .

"Справа в тому, що покупці часто шукають потрібні аксесуари через смартфони, перебуваючи в дорозі, скажімо, на роботу. Тому вони можуть підписатися на вашу розсилку в " Інстаграмі " або " Фейсбуці ", і переглядати поштові повідомлення з акційними пропозиціями від вашого магазину. І, якщо правильно продумати стратегію продажів через онлайн – джерела, це допоможе залучити клієнтів не тільки з усіх точок великого міста, але навіть з інших міст, адже відправити придбані речі можна і за допомогою поштових сервісів ", – зазначає Забловський.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Оформляємо документи правильно

Юристи відзначають, що магазин домашніх товарів, як і будь-який інший бізнес, повинен працювати легально. Тому потрібно грамотно оформити всі дозволи .

"Для цього спочатку потрібно зареєструватися суб'єктом підприємницької діяльності. Можна стати юрособою або фізособою – підприємцем. Також треба встати на облік в податковій ", – акцентує старший партнер Адвокатського об'єднання " А.Д.ХОК " Артем Висоцький.

Згідно з нормами чинного законодавства України, здійснення будь-якої господарської діяльності, в тому числі і через онлайн – магазини, без держреєстрації є адмінправопорушенням .

"За це передбачена відповідальність. Можуть бути штрафи – від 17 до 51 тис. грн, і навіть бути конфіскація продукції і коштів, що отримані від реалізації продукції в онлайн – магазині без реєстрації суб'єкта підприємництва ", – пояснює Висоцький.

Варто відзначити, що сама господарська діяльність з продажу товарів, зокрема через інтернет, не вимагає ліцензій. Але щоб магазин працював спокійно, потрібно отримати в Держпродпотребслужбі висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи: чи відповідає дане приміщення саннормам. Крім цього треба " зайти на вогник " в Держслужбу з надзвичайних ситуацій .

"Там підприємець повинен зареєструвати декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам пожежної безпеки ", – говорить Висоцький.

Важливо пам'ятати, що оформлення самого інтернет – магазину з торгівлі аксесуарами повинно бути оформлено правильно. Всі вимоги щодо оформлення перераховані в Законі України " Про електронну комерцію ". Наприклад, на інтернет – порталі треба буде вказати адресу, контакти і дані підприємця. Не обійтися, звичайно, і без вказівки цін під кожною категорією товару. Крім цього треба буде розписати умови доставки та повернення аксесуарів .

А щоб клієнти постійно поверталися в магазин домашнього затишку, важливо трепетно дотримуватися Закону " Про захист прав споживачів ". Це означає, що покупці можуть протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, повернутинепродовольчий товар, що не підійшов .

"А якщо в переліку речей, які підлягають поверненню, є винятки, про це треба вказати на інтернет – сторінці ", – говорить Висоцький.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Керуйте емоціями людей

Перед запуском магазину товарів для будинку важливо чітко визначитися з концепцією бізнесу .

"Потрібно розуміти, які саме товари (для вітальні, ванни, кухні) будуть продаватися в новому магазині і яка стилістика (європейська, азіатська, еклектика) найбільше може бути затребувана клієнтами. І звичайно ж, важливо визначитися, який середній чек можуть дозволити собі залишити в магазині покупці. Для того щоб розібратися з усіма позиціями, майбутньому підприємцю має сенс відвідати великі магазини, представлені в ніші домтоварів. Це дозволить побачити, які аксесуари в моді, що більше дивляться люди. Ще важливо поговорити з сусідами і знайомими: вони могли б підказати, які аксесуари хотіли б придбати в невеликому магазинчику біля будинку, а за чим все ж поїдуть в великі гіпермаркети", – зазначає Кривонос.

Самі підприємці радять управляти емоційними рішеннями людей .

"Невеликі магазинчики біля будинку хороші тим, що клієнти можуть сюди зайти і придбати вподобані рушник або ємність для оцту, хоча спочатку таких думок не було в голові. Але щоб аксесуари буквально розліталися серед покупців, важливо правильно вибудувати роботу з постачальниками. Для цього можна брати у них товар не за передоплатою, а під реалізацію. Це реально, адже товари для будинку, як правило, мають тривалий термін зберігання. Причому бажано брати невеликі партії, щоб правильно оформляти асортимент і не захаращувати торгову точку. І якщо власник магазину бачить, що обраний товар розкуповується, можна замовити у постачальника додаткову партію. А те, що не стало популярним у клієнтів, повернути вже через пару тижнів, щоб звільнити місце для інших найменувань", – говорить менеджер з продажу в одній зі столичних точок Ольга Іщенко.

У той же час Андрій Кривонос рекомендує виділити свій магазин домашнього затишку серед конкурентів оригінальним оформленням .

"Наприклад, можна створити в своєму магазині подобу квартири і постійно міняти стилізоване оформлення дрібниць. Цей підхід можна поєднати з співпрацею з дизайнерами, які таким чином можуть пропонувати клієнтам свої послуги ", – говорить експерт.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,55
53,04
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,20
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,16
51,05
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

66766.95

Dogecoin (DOGE)

0.16

Ethereum (ETH)

3234.15

Litecoin (LTC)

85.14

Ripple (XRP)

0.55

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти