Ринок нерухомості оживає: в великих містах активно будуються нові будинки і цілі мікрорайони, а люди, втомлені жити в убитих хрущовках, прагнуть перебратися в просторі і світлі квартири. Це нове житло вимагає оригінального ремонту, красивих меблів і якісних аксесуарів для дому .
А раз попит на ці товари стабільний і навіть потроху зростає, має сенс розглянути запуск невеликого магазинчика домашніх аксесуарів в таких нових житлових масивах.
"Це важливо і актуально для новоспечених домовласників, оскільки вони хочуть заощадити свій час у пошуках цікавих фішок для кухні або ванної. Також поява таких торгових точок допомагає в створенні інфраструктури обслуговування в нових мікрорайонах. І ті магазини, що з'являться в таких житлових масивах першими, відразу ж отримують всіх місцевих покупців і йдуть далеко вперед в питаннях конкуренції, адже якщо асортимент сподобається клієнтам, вони не будуть шукати товар в інших магазинах", – вважає керівник Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
1.Характеристика проекту
Відкриваємо в Києві магазин товарів для дому "Домашненько". Будемо продавати найрізноманітніші корисності – рушники, посуд, канцтовари, фоторамки, тапочки, аксесуари для ванної і т. д. Орієнтуємося ми на середні ціни і оригінальний товар. Для цього підшукаємо цікавих виробників хендмейд-виробів в Україні і будемо відслідковувати цікавих продавців на іноземних порталах, в тому числі в США і Китаї. У Києві працюють десятки аналогічних магазинчиків, але наша конкурентна перевага буде в запуску точки продажів в новому мікрорайоні. За оцінками, якщо щодня 10 осіб придбають товари на середній чек в 400 грн, проект окупиться через 2,6 року.
2. Стартовий капітал
Перед запуском магазину закупимо техніку: два ноутбука, ксерокс, принтер, калькулятори, сейф, 2 мобілки, модем – роутер і термінал для безготівкових розрахунків. На ці цілі витратимо 50 тис. грн. Окремо доведеться витратитися на установку камер відеоспостереження і сигналізації – все це потягне на 20 тис. грн. Не обійтися без закупівлі меблів: стіл, 2 стільці, стелажі, вітрина, вішалки обійдуться в 20-30 тис. грн .
ВСЬОГО: 250 тис. грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
3. Поточні витрати
Для роботи потрібно приміщення в оренду. Будемо шукати варіант в новому мікрорайоні. Неважливо, буде точка у метро або в глибині району. Головне, щоб в пішій доступності 15 хвилин не було конкурентів. Оптимальною стане суборенда приміщення в 20 кв.м в квартирі на 1 – му поверсі новобудови. Важливо, щоб кімната була з ремонтом, щоб не витрачатися на " косметику ". Такий варіант, а також оплата ЖКП, інтернету, мобзв'язку і сигналізації обійдеться в 15 тис. грн .
Команда. У магазин знадобляться 2 продавця, тому працевлаштуємо 1 – го співробітника, а замінювати його буде власник. Працювати будуть через день ( зміна 500 грн + % ). В обов'язки входять продаж товару, ведення звітності, робота з постачальниками, прийом дзвінків, оновлення соцмереж, прибирання. Потрібен бухгалтер (3000 грн ) .
ВСЬОГО: 53 тис. грн в місяць
4. Маркетинг, реклама
Популяризувати товар допоможе онлайн – версія нашого магазину. Тому потрібно вкласти близько 20-25 тис. грн в створення повноцінного сайту і оренду домену з хостингом на рік. А ось сторінки в " Фейсбуці " і " Інстаграмі " та інших соцмережах запустимо безкоштовно. Будемо там розміщувати цікаві новини, акції, новинки і т. д. А ще будемо публікувати пости в групах за інтересами .
ВСЬОГО: 35 тис. грн на старті і 7 тис. грн в місяць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
5. Окупність проекту
Просувайте товари в інтернеті
Наш бізнес – план столичного магазинчика домашніх аксесуарів проаналізував керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський. Він вважає, що торгівля товарами для дому є завжди актуальною, оскільки в останні роки люди часто живуть в ритмі " загнаної білки " і їм дуже хочеться розслабитися вдома, приходячи туди після роботи .
"Багато українців люблять часто оновлювати свої квартири або будинки, причому зміни їм приємні навіть в дрібницях. Одним достатньо купити нові фіранки на кухню, а інші можуть довго шукати органайзери або зручні коробочки для зберігання посуду чи постільної білизни. Такий пошук цікавих аксесуарів для дому допомагає людям забути про повсякденні тривоги і переключитися на тему створення зі свого будинку справжньої релакс-фортеці, куди стороннім людям і негативним емоціям вхід заборонено. Тому, якщо власники магазинів домашніх товарів навчаться вгадувати настрої своїх відвідувачів і запропонують їм той самий товар, обсяги продажів виявляться не тільки стабільні, але і будуть постійно зростати", – зазначає Забловський.
"Справа в тому, що покупці часто шукають потрібні аксесуари через смартфони, перебуваючи в дорозі, скажімо, на роботу. Тому вони можуть підписатися на вашу розсилку в " Інстаграмі " або " Фейсбуці ", і переглядати поштові повідомлення з акційними пропозиціями від вашого магазину. І, якщо правильно продумати стратегію продажів через онлайн – джерела, це допоможе залучити клієнтів не тільки з усіх точок великого міста, але навіть з інших міст, адже відправити придбані речі можна і за допомогою поштових сервісів ", – зазначає Забловський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Оформляємо документи правильно
"Для цього спочатку потрібно зареєструватися суб'єктом підприємницької діяльності. Можна стати юрособою або фізособою – підприємцем. Також треба встати на облік в податковій ", – акцентує старший партнер Адвокатського об'єднання " А.Д.ХОК " Артем Висоцький.
"За це передбачена відповідальність. Можуть бути штрафи – від 17 до 51 тис. грн, і навіть бути конфіскація продукції і коштів, що отримані від реалізації продукції в онлайн – магазині без реєстрації суб'єкта підприємництва ", – пояснює Висоцький.
Варто відзначити, що сама господарська діяльність з продажу товарів, зокрема через інтернет, не вимагає ліцензій. Але щоб магазин працював спокійно, потрібно отримати в Держпродпотребслужбі висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи: чи відповідає дане приміщення саннормам. Крім цього треба " зайти на вогник " в Держслужбу з надзвичайних ситуацій .
"Там підприємець повинен зареєструвати декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам пожежної безпеки ", – говорить Висоцький.
Важливо пам'ятати, що оформлення самого інтернет – магазину з торгівлі аксесуарами повинно бути оформлено правильно. Всі вимоги щодо оформлення перераховані в Законі України " Про електронну комерцію ". Наприклад, на інтернет – порталі треба буде вказати адресу, контакти і дані підприємця. Не обійтися, звичайно, і без вказівки цін під кожною категорією товару. Крім цього треба буде розписати умови доставки та повернення аксесуарів .
"А якщо в переліку речей, які підлягають поверненню, є винятки, про це треба вказати на інтернет – сторінці ", – говорить Висоцький.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Керуйте емоціями людей
"Потрібно розуміти, які саме товари (для вітальні, ванни, кухні) будуть продаватися в новому магазині і яка стилістика (європейська, азіатська, еклектика) найбільше може бути затребувана клієнтами. І звичайно ж, важливо визначитися, який середній чек можуть дозволити собі залишити в магазині покупці. Для того щоб розібратися з усіма позиціями, майбутньому підприємцю має сенс відвідати великі магазини, представлені в ніші домтоварів. Це дозволить побачити, які аксесуари в моді, що більше дивляться люди. Ще важливо поговорити з сусідами і знайомими: вони могли б підказати, які аксесуари хотіли б придбати в невеликому магазинчику біля будинку, а за чим все ж поїдуть в великі гіпермаркети", – зазначає Кривонос.
"Невеликі магазинчики біля будинку хороші тим, що клієнти можуть сюди зайти і придбати вподобані рушник або ємність для оцту, хоча спочатку таких думок не було в голові. Але щоб аксесуари буквально розліталися серед покупців, важливо правильно вибудувати роботу з постачальниками. Для цього можна брати у них товар не за передоплатою, а під реалізацію. Це реально, адже товари для будинку, як правило, мають тривалий термін зберігання. Причому бажано брати невеликі партії, щоб правильно оформляти асортимент і не захаращувати торгову точку. І якщо власник магазину бачить, що обраний товар розкуповується, можна замовити у постачальника додаткову партію. А те, що не стало популярним у клієнтів, повернути вже через пару тижнів, щоб звільнити місце для інших найменувань", – говорить менеджер з продажу в одній зі столичних точок Ольга Іщенко.
"Наприклад, можна створити в своєму магазині подобу квартири і постійно міняти стилізоване оформлення дрібниць. Цей підхід можна поєднати з співпрацею з дизайнерами, які таким чином можуть пропонувати клієнтам свої послуги ", – говорить експерт.
Читайте також: