Як заробити на коробках з сюрпризом: бізнес-план

13 Серпня 2017, 09:06

"Сегодня" вирішила розібратися в перспективах запуску інтернет-магазину коробок з сюрпризами в Києві

<p style="text-align: justify;">cdn3.imgbb.ru</p>
cdn3.imgbb.ru

Саме під час кризи люди хочуть відволіктися від проблем. Тому радо зустрічають будь-які нові ідеї, які допоможуть поліпшити настрій або організувати сюрприз для близьких. Цей запит українців повинні взяти на озброєння підприємці, які хочуть запустити перспективний бізнес з невеликими початковими витратами, адже на емоціях можна заробити.

"У сегменті емоцій цікавим є формат, побудований на коробках з сюрпризами. Суть ідеї: людина купує коробку в подарунок, а там може бути кілька несподіваних предметів – косметика, іграшки, аксесуари ... Тобто щоб не ламати голову, що ж подарувати друзям або колегам, можна придбати коробку-сюрприз з відповідним написом – коханій дівчині, кращому товаришеві, дорогій мамі. А вже укладач подарунків, з урахуванням цільової аудиторії, намагається сформувати ідеальний презент. Такий формат популярний за кордоном, але у нас ніша перенасичена пропозиціями, тому можна креативити", – роз'яснює голова Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос. "Сегодня" вирішила розібратися в перспективах запуску інтернет-магазину коробок з сюрпризами в Києві
.

Бізнес-план

1. Опис проекта

Відкриваємо в Києві невеликий інтернет-магазин коробок-сюрпризів "Дитяча радість". Орієнтуємося на молодих батьків і дітей від 0 до 3 років. Будемо формувати набори подарунків для новонароджених, новоспечених мам, до дня народження і т. д. Будемо враховувати сезон, коли народився малюк, побажання і фінможливості клієнтів. За оцінками, якщо щодня три людини замовлять по набору на середній чек в 299 грн, проект окупиться за півроку.

2. Стартовий капітал

Вкладаємося в розробку невеликого інтернет-магазину, а також купуємо домен і хостинг терміном на рік (10 тис. грн). Для роботи потрібна техніка, зокрема ноутбук і мобілка, модем-роутер, сканер з принтером (20 тис. грн). А ще знадобиться початковий асортимент товару: на формування 100-120 коробок з сюрпризами закладемо близько 20-24 тис. грн.

ВСЬОГО: 54 тис. грн

3. Маркетинг, реклама

Скористаємося безкоштовними методами популяризації нашого інтернет-магазину. У соцмережах на кшталт "Фейсбуку" і "Інстаграма" заведемо сторінки, а на сайтах зі знижками будемо пропонувати акції коробки-подарунки. Крім того, залишимо візитки в аптеках, лікарнях, а флаєра роздамо на дитячих майданчиках і в парках.

ВСЬОГО: 500 грн в місяць.

4. Текущие расходы

Працювати будемо вдома, тому заощадимо на оренді офісу. Але включимо витрати на інтернет, мобзв'язок, електрику про (500 грн). На старті адміністратором працює тільки власник бізнесу (з / п 4000 грн). Також закладемо 50% від початкових інвестицій на підтримку асортименту (10-12 тис.)

ВСЬОГО: 16,5 тис. грн в місяць.

5. Окупність

Націнка на коробках- від 30%, тому мінціна презентів - 299 грн. Вкладемо книгу, крем, брязкальце, соску, гребінець (будемо міняти ситуативно). Якщо щодня у нас куплять 3 набори, в місяць заробимо 26 910 грн. Мінусуємо поточні (16,5 тис.) і маркетингові (500 грн) витрати (всього 17 тис.), залишається 9910 грн. З урахуванням стартових витрат (54 тис.), проект окупиться за півроку.

Потрібно бути чесним з клієнтом

Бізнес-ідея, пов'язана з сюрпризами, універсальна і життєздатна, відзначають експерти. "Цей формат може застосовуватися де завгодно – в сегменті розваг, ресторанного бізнесу, дитячих подорожей, романтичних пригод. Наприклад, коли в США відвідувач кафе не знає, яке блюдо або напій хоче замовити – він просто говорить "сюрпрайз". І тоді офіціант приносить йому якийсь салат або сік, як то кажуть, на власний розсуд. І це сприймається за кордоном цілком нормально: це культура споживання, заснована на бажанні отримувати позитивні емоції у вигляді сюрпризів і небажанні приймати рішення, оскільки зараз розроблені готові відповіді на будь-якій запит", – говорить Андрій Кривонос.

За його словами, формат сюрпризів може працювати не тільки в країнах з високим рівнем доходу, де населення вже спробувало найрізноманітніші враження і не знає, де шукати нові емоції. "Бізнес-модель сюрпризів непогано себе зарекомендувала і в регіонах, що переживають кризу. А все тому, що тут людям також потрібні нові емоції. Просто вони не готові платити за них багато. Однак ніхто не говорить, що сюрприз повинен коштувати виключно $ 100-500. Якщо у укладача наборів добре працює фантазія – в коробці цілком реально вмістити три-п'ять несподіваних і приємних сувенірів, і при цьому такий презент буде коштувати недорого – скажімо, 249 грн", – уточнює Кривонос.

ВИБІР. У той же час експерти попереджають: невисока ціна коробки-сюрпризу не означає, що в наборі будуть подарунки низької якості або копійчаної вартості: "Продавець повинен бути чесним і коректним зі своїми клієнтами – якщо, звичайно, хоче, щоб його відвідувачі отримали приємні емоції, порадили його послугу знайомим і самі знову повернулися за черговими коробками. Тому не можна в коробку-сюрприз вартістю 249 грн покласти, умовно, туш за 60 грн, лак для нігтів за 20 грн і блиск для губ за 10 грн. В такому випадку ділова репутація торговця може серйозно і безповоротно постраждати, адже люди будуть жорстоко розчаровані, а коробка-сюрприз опиниться в сміттєвому відрі", – говорить Кривонос.

Краще розвиватися поступово

Дуже важливо правильно прописати бізнес-план, щоб розрахувати всі витрати, можливі доходи і точку окупності, відзначають експерти. "Зараз на дворі криза, тому не варто вкладати великі гроші в якийсь масштабний проект. Замість звичного магазину коробок з сюрпризами краще запустити скромний інтернет-магазин зі складом цих подарунків вдома. А якщо новий формат буде затребуваний цільовою аудиторією, можна і розширюватися - запускати магазин або шукати нову клієнтуру", - рекомендує Андрій Кривонос.

ТОНКОЩІ. Особливу увагу в емоційному бізнесі потрібно приділити роботі з доставки товару клієнтам. "Жоден клієнт не чекатиме свою посилку аж тиждень. Оптимальний термін поставки товару з моменту здійснення замовлення – 3-5 днів. І це важливо в сегменті подарунків, оскільки у людини можуть бути одні емоції, коли вона вибирає коробку-сюрприз, і зовсім інші – при її отриманні. Бажано, щоб клієнт не перегорів в очікуванні сюрпризу, інакше відгуки про новий сервіс можуть виявитися негативними", – каже продавець хендмейд-подарунків Ірина Агранова. За її словами, на чітке дотримання дедлайнів доставки товару потрібно налаштовувати і самих постачальників: "Потрібно працювати тільки з відповідальними постачальниками: збої в термінах поставки означають, що власник бізнесу не зможе скласти плановану коробку-сюрприз або підведе клієнта з обіцяною датою отримання презенту".

Також Агранова рекомендує постійно шукати нових постачальників, адже правильне управління асортиментом коробок-сюрпризів вимагає періодичного оновлення товару: "Мода на подарунки швидко змінюється: наприклад, були актуальні антистрес-розмальовки, а зараз на піку – спіннери. І на ці тенденції треба звертати увагу". Також не варто забувати про старі добрі методи просування товару – друзів, знайомих, соцмережі і сайти зі знижками. "Там люди часто шукають нові і цікаві сервіси, тому дана цільова аудиторія може активно замовляти всякі приємності, подарунки і сюрпризи", – вважає Кривонос.

Думаємо про формат: мало чи багато

При запуску важливо усвідомити, якою буде цільова аудиторія нового сервісу коробок-сюрпризів. "Проблема в тому, що часто підприємцям хочеться обійняти неосяжне. На старті бізнесу багато хто не визначає цільову аудиторію, а намагається працювати відразу з різними клієнтами: намагається догодити молоді, мамам з дітьми та подружнім парам. Такий підхід веде в нікуди, адже неможливо врахувати смаки відразу всіх клієнтів. Адже молодь цікавить косметика та аксесуари, подружні пари – кухонне начиння і текстиль. І як тут грамотно робити закупівлі товару і управляти асортиментом подарунків? Без розуміння цільової аудиторії можна розоритися, тому що початкові закупівлі зажадають чималих фінвкладень. Тому краще спочатку визначити свого клієнта і працювати в рамках одного проекту. А коли справа піде в гору, розширювати діапазон аудиторії", – радить власник магазинчика подарунків в Києві Микола Порфіров.

СТАРТ. Найпростіше починати з підготовки коробок-сюрпризів для дівчат, оскільки це найчисленніша клієнтура, що обожнює нові емоції та подарунки, вважає Порфіров. "Дівчатам можна дарувати косметику, парфуми, прикраси, сувеніри, невеликі предмети для прикраси будинку. І, як правило, ці клієнти рідко залишаються незадоволені сувенірами, навіть якщо в коробці буде представлено кілька предметів. А все тому, що вони можуть забрати з набору самі необхідні товари, а надлишки подарувати подругам", – говорить він. У бізнесі, зав'язаному на емоціях, також важливо враховувати всі приводи для дарування подарунків, відзначають підприємці. Мова йде не тільки про традиційні свята – 1 вересня, день народження, Новий рік, 8 Березня, – але і про сучасні дати. "Можна згадати, наприклад, про День мами або "чорної п'ятниці" тотальних розпродажів. Головне – так закрутити конкретну подію, щоб клієнту було цікаво чи важливо привітати близьку людину саме з цією датою. Тому без фантазії нікуди. Ну і тоді важливо формувати в коробці-сюрприз не тільки тематичні, а й корисні подарунки. Це може бути, наприклад, улюблена мамина кава, скалка і запрошення в спа-салон", – уточнює Порфіров.

Ви зараз переглядаєте новину "Як заробити на коробках з сюрпризом: бізнес-план". Інші Новини бізнесу дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Коновалова Христина

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...