Ввосьме поспіль компанія Apple стала найдорожчим брендом світу за версією Forbes. Його вартість 2018 року становила 182,8 млрд доларів, що на 8% вище, ніж 2017-го. При цьому головний конкурент Apple – Samsung – опинився лише на сьомому місці, хоча і продав більше телефонів, ніж "яблучна" компанія.
При цьому всі місця в першій п'ятірці свіжого рейтингу вартості брендів зайняли технологічні компанії:
- Apple (гаджети);
- Google (інтернет);
- Microsoft (програмне забезпечення);
- Facebook (соціальна мережа);
- Amazon (онлайн-торгівля).
"Міцний бренд допомагає стимулювати попит і підвищувати ціни. П'ять технологічних брендів роблять це краще, ніж хто-небудь ще, і є п'ятьма найціннішими брендами в світі, збільшивши свою цінність на 586 мільярдів доларів порівняно з минулим роком", – наголошується в матеріалах до рейтингу.
ТОП-10 найдорожчих брендів 2018 року
Рейтинг: Forbes
2018 року Amazon, чий голова Джефф Безос вже став найбагатшою людиною в світі, обігнав за вартістю бренд Coca-Cola. Таким чином, саме успіх Amazon зміцнив домінування технологічних компаній.
Нагадаємо, раніше Amazon вперше обійшов за капіталізацією Microsoft і посів третє місце серед публічних компаній США та світу, поступаючись лише Apple і Alphabet (Google).